Ursus C-360 remont silnika.
 

Ursus C-360 remont silnika.

  • 7524 wyświetleń

Remont silnika - Ursus C-360 w firmie Rolmech Mstów.
Zamontowane oryginalne zestawy Ursus:
https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus/silnik/zestawy-naprawcze

Pozdrawiam,
Jacek Mocny



Informacje o zdjęciu Ursus C-360 remont silnika.


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bartek5100
  • 24 147

przyjrzyjcie sie kazdy cylinder ma emblemat a  ja jak kupowałem zestaw krotoszynski  to tylko jeden mial emblemat a reszta to co ?? pozamieniane w pudelkach na  chińskie czy jak ??  i tu pozostaje taki niesmak  albo raczej dyskomfort psychiczny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomekzet
  • 78 1025

Ja bym przy takiej imprezie już zrobił planowanie bloku, chyba że foto tak robione że nie widać ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Na jaki huk te planowanie bloku gdzie ty masz krzywizne nad cylindrami? Osiowanie też nie zawsze trzeba

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1929 4262

jeszcze do tego każda głowica osobno.... PROSZĘ NATYCHMIAST NAOLIWIĆ GŁADZIE I PIERŚCIENIE!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomekzet
  • 78 1025

Na jaki huk te planowanie bloku gdzie ty masz krzywizne nad cylindrami? Osiowanie też nie zawsze trzeba

 

''Symaptyczny'' kolego, ja nie napisałem ze źle ze nie zrobili tylko ze ja bym to zrobił przy takiej imprezie, jak robic to wszystko zeby pozniej miec spokoj. Wolno mi prawda?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1324

jak zrobisz planowanie bloku, to obniżysz jego płaszczyznę względem kołnierza tulei, i będzie przeciekać olej i płyn pod UPG,żeby tego uniknąć, trzeba by podfrezowywać gniazda tulei o tyle co szlif, ale wtedy tłoki dobijały by do głowic, i trzeba by dwie uszczelki... co zwiększa ryzyko przedmuchu... po co kombinować, blok żeliwny, jeśli nie był spawany ani głęboko zarysowany dajmy mu spokój...
@DTaras... a myślisz że ktoś, kto składa silniki nie naoliwił??? że olej się nie przelewa to nie znaczy że go tam nie ma...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1929 4262

prawda taka że zanim silnik założy to minie pewien czas a oleju powinno starczyć i na ustawianie i na rozruch - tak moim zdaniem olej powinno być widać. Może ja nie widzę? Prędzej jednak wszystko do zdjęcia zostało wytarte i dlatego napisałem co napisałem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

@marobas To też miałem na myśli tylko robić ale po co

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszek8504
  • 52 1135

Ja w zestawach Mahle Krotoszyn miałem jeden tłok inny, pozostałe miały logo Mahle, tuleje też miały loga a pierscienie Prima Łódz. Odpalił bez problemu, po kilkunastu minutach pracy nie bardzo widać niebieski dym, po paru godzinach wcale,  po przygazowaniu wyłącznie piękny czarny dymek, fajnie wyszło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Podczas docierania ma prawo walić na niebiesko  dymić jak przestało to dobrze o to choodzi.Z tym tłokiem inny możesz mieć odrzut nie powinno takich rzeczy być

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1036 10794

jeśli silnik szybko przestaje dymic na niebiesko po remoncie oznacza to tylko tyle że pierścienie są miękkie ale dzięki temu tuleje dłużej pochodzą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj