Przerobiona hydraulika w c-330
 

Przerobiona hydraulika w c-330

  • 9516 wyświetleń

I oryginalny rozdzielacz stał się zbędny



Informacje o zdjęciu Przerobiona hydraulika w c-330


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Grzesiek84
  • 30 745

jeśli pęknie wąż rozgrzany olej zrobi robotę a i jak można na takim siedzeniu siedzieć. Przeróbka pomysł ogólnie dobry

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2124 7797

Dorabiałes jakaś płytke zamiast rozdzielacza czy rozwiercales korpus zeby wkrecic nyple?

A przerobka pewnie dlatego ze ten rodzileacz jest duzo tanszy niz te 2 oryginalne :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kevin25
  • 185 2255

rozdzielacz zapinana się na opuszczania podnośnika ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damian1014
  • 45 523

Stary rozdzielacz był już za bardzo wysłużony i nie dawałem go do regeneracji tylko narodził się pomysł żeby założyć inny, tym bardziej że potrzebne było więcej wyjść hydraulicznych. Rozdzielacz firmy Badenost(czy jakoś tak), pokrywa rozwiercona i nagwintowana pod nyple, rozdzielacz nie ma zapinanej sekcji ale narazie to w niczym nie przeszkadza. aaa i w planie jest dołożenie przy pokrywie podnośnika zaworu na wężu od podnoszenia ramion żeby w transporcie zamykać obieg ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mds212
  • 2124 7797

Otwor w pokrywie pod zasilanie siłownika jakos zestozkowałes?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 373 3983

Po co Ci ten zawór? Ten rozdzielacz na pewno nie puści tak jak oryginał a jak będzie nieszczelny siłownik to i tak nic ci zawór nie da.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damian1014
  • 45 523

Otwór w pokrywie wiercony wiertłem 14 ale nie do końca żeby do tulei był otwór oryginalny, a przewiercona część została przejechana gwintownikiem 16x1,5 i wkręcony nypel. Zawór będzie założony zaraz na wyjściu z pokrywy żeby na czas transportu zamykać powrót oleju do rozdzielacza, żeby na wybojach podczas "bujania" uniemożliwić pęknięcie węża

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damian1014
  • 45 523

Spokojnie, cały czas nim wajchował nie będę, jedynie gdy coś cięższego się zapnie np. owijarkę i w dalsza drogę będzie się ruszać ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • irek84
  • 3 31

Na zasilaniu z pompy przy tej rurce jest tam wkręcony oryginalny nypel wykręcony z rozdzielacza. Jaki jest tam gwint, 18x1.5 ? Czy standardowy wąż do hydrauliki pasuje na ten nypel?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

Ja u siebie mam wkręcony nypel m20 x 1.5 na m18 x 1.5 dodatkowo w tą rurkę mam włożoną podkładkę miedzianą 16 x 2. Koledzy pomóżcie mi mam tak samo podłączone i wszystko działa ok gdy mam zapiętą jakąś maszynę ale gdy niemam nic podnośnik sam nie opada tylko gdy naciskam opuszczanie idzie minimalnie do góry, dodam iż nieużywany korek w sekcji podnośnika mam podłączony do przelewu?

Na zasilaniu z pompy przy tej rurce jest tam wkręcony oryginalny nypel wykręcony z rozdzielacza. Jaki jest tam gwint, 18x1.5 ? Czy standardowy wąż do hydrauliki pasuje na ten nypel?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Damian1014
  • 45 523

I ten sam temat jest u mnie, wystarczy tylko ten nieużywany wąż podłączyć np w wlew oleju na deklu od skrzyni, gdyż jakieś minimalne ciśnienie na powrocie jest i olej tłoczy Ci spowrotem do tulei podnośnika. W standardowym nyplu od strony węża jest na tokarce zrobiony stożek tak aby wąż ładnie się wpasował

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

Właśnie mam ten nieużywany korek podpięty do powrotu do skrzyni ale mimo to gdzieś podczas opuszczania minimalne ciśnienie cofa do tuleji podnośnika

I ten sam temat jest u mnie, wystarczy tylko ten nieużywany wąż podłączyć np w wlew oleju na deklu od skrzyni, gdyż jakieś minimalne ciśnienie na powrocie jest i olej tłoczy Ci spowrotem do tulei podnośnika. W standardowym nyplu od strony węża jest na tokarce zrobiony stożek tak aby wąż ładnie się wpasował

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • irek84
  • 3 31

Panowie, jeszcze jedno pytanie? Macie zawory na rozdzielaczu skręcone czy na 175bar tak jak producent podaje fabryczne ustawienie? Co na to zwykła niewzmacniana pompa, gdzie maksymalne ma 120 bar.

Kolego astrahxenon jeśli dobrze cię rozumie masz podpięte trójnikiem do powrotu tego głównego z rozdzielacza i potem do skrzyni. A koledze Damian 1014 chyba chodzi o to że należy podpiąć to gdzieś oddzielnie np. tam gdzie miarka a nie łączyć z powrotem z rozdzielacza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • astrahxenon
  • 137 1583

Kolego irek84 ja mam zawór bezpieczeństwa ustawiony na 130 bar i to uważam za max niestety mam ciągle ten problem że podnośnik sam nie opada ale spróbuje z tym drugim powrotem to zrobić może to zda egzamin

Panowie, jeszcze jedno pytanie? Macie zawory na rozdzielaczu skręcone czy na 175bar tak jak producent podaje fabryczne ustawienie? Co na to zwykła niewzmacniana pompa, gdzie maksymalne ma 120 bar.

Kolego astrahxenon jeśli dobrze cię rozumie masz podpięte trójnikiem do powrotu tego głównego z rozdzielacza i potem do skrzyni. A koledze Damian 1014 chyba chodzi o to że należy podpiąć to gdzieś oddzielnie np. tam gdzie miarka a nie łączyć z powrotem z rozdzielacza.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj