New Holland TS100
 

New Holland TS100

  • 5199 wyświetleń

Remont napędu



Informacje o zdjęciu New Holland TS100


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • dami9908
  • 14 128

Szkolny. Łożysko igiełkowe się rozsypalo i igiełki dostały się do zwrotnicy i wpadło do trybów. Koszt 4.5 tys używane. Nowy prawie 20tys.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • OveerDRIVE
  • 5 85

Czy na pewno jest tam łożysko igiełkowe ? No i jak tryby poszły to chyba zwolnica a nie zwrotnica... Przekładnia planetarna lyb wieniec zębaty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10448

U nas w szkole też był td80 jakbidchodzilem że szkoły to miał chyba 800 mtg a styrany jakby miał ze 3 tys

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dami9908
  • 14 128

Błąd na telefonie zwolnica to jest łożysko jest stożkowe igiełkowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • melon10641
  • 1218 3706

U nas w szkole też był td80 jakbidchodzilem że szkoły to miał chyba 800 mtg a styrany jakby miał ze 3 tys

hehe sterany jak 3 tyś dobre :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mdobry
  • 87 425

taki ładny i się popsuł :lol: 2500 godzin to on dopiero dotarty a nie się psuć... psuć to on po 8-10tyś powinien mieć prawo zaczynać, bo on jeszcze nawet na paliwo nie zarobił...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzys123
  • 21 548

Tam są chyba polskie łożyska FŁT, radzę wymienić również po drugiej stronie za wczasu... u nas siadło przy 3000mth, rozerwało nawet obudowę. Założone nowe łożyska stozkowe, uszczelniacz, koła zębate z łożyskami podkładki dystansowe i wieniec. Do tych osi chyba nie ma zamienników, troche się naszukałem ale i tak trzeba było wszystko kupić CNH, gdzie uszczelka pokrywy kosztowała ponad 120zł

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394

Przykra i kosztowna awaria i to po małym przebiegu. To niestety staje się normą w wielu markach. Szkoda,że są na forum osoby, które wady i koszty ich usuwania widzą tylko w Kubocie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

@extrabyk niestety tak to jest Ale to już wiadomo nie od dziś :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AgroFENDT
  • 8 461

3 lata temu zakladalismy w nim nowe satelity bo stare zmielilo  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

Te mosty CNH produkuje w swojej włoskiej fabryce w Modenie. Jak się dokładnie przyjrzeć widać podobieństwo do protoplasty czyli FiatAgri. Ciekawe czy olej był na czas zmieniany o czym większość albo zapomina albo bagatelizuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

nom dokładnie mam fiat f 110 to taki sam na oko most w NH był z roku 2014 (koło 120-150 KM)

 

Tam są łożyska ale stożkowe (a nie igiełkowe) a 400 mtth wcześniej dokręcałem je i znów koło latało to rozebrałem niedawno zwolnicę a tam łożyska siadły miały wyszczerbienia w bieżni albo w wałeczkach to i przy okazji tulejka krzyżaka

 

Lepsze łożysko 150 albo 250 zł nie pamiętam a polskie czy chińskie 40-100 zł ...

 

A wróć tam są pewnie igiełki ale na satelitach to się posypało to nieźle , u mnie jeszcze całe a mam 16000 tys mth

 

Także może i słabe łożyska dali o takim przypadku to słyszałem w jd 3140 ale to koło 25 lat miał, bez tura ale więcejjjj mth

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj