MateuszK 31 Napisano Grudzień 10, 2016 Zaawansowany 31 355 w środku jest jakas sprężyna która rozpycha te swoznie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
JUMIKO 62 Napisano Grudzień 10, 2016 Zaawansowany 62 375 Tak Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BARTEK92 34 Napisano Grudzień 11, 2016 Zaawansowany 34 272 super robota i zaoszczędzone kilka stówek a tak nawiasem to pewnie ciężkie do kupna sam zaczepa w ręcz niemożliwe bo kto sprzeda sam zaczep bez konsoli Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damianos95 435 Napisano Grudzień 11, 2016 Zaawansowany 435 3840 Sam spawałes jak tak to jakim sprzetem ? czy jakis zakład spawał ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5592 Napisano Grudzień 11, 2016 Zaawansowany 5592 8394 super robota i zaoszczędzone kilka stówek a tak nawiasem to pewnie ciężkie do kupna sam zaczepa w ręcz niemożliwe bo kto sprzeda sam zaczep bez konsoli Kupić to nie problem bo większość handlarzy ogałaca ciągniki z zaczepów, łączników, sworzni, obciążników i co dam się da sprzedać i wyrwać dodatkową kasę...zobacz ile tego jest na allegro olx itp. Za taki zaczep trzeba zapłacić od ok 500,- do 0k 3.000- a cena zależy od stanu i typu oraz widzimisię sprzedającego a tu kolega zrobił coś co nawet wygląda dobrze. Problem może być tylko przy przeglądach, kontroli policji na drodze a zwłaszcza w wypadku jakiegoś wypadku jeśli coś w zaczepie puści. Firmowe mają tabliczkę z numerem homologacji i nie ważne co puści to i tak nie odpowiada kierowca czy właściciel ciągnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
JUMIKO 62 Napisano Grudzień 12, 2016 Zaawansowany 62 375 Kupić to nie problem bo większość handlarzy ogałaca ciągniki z zaczepów, łączników, sworzni, obciążników i co dam się da sprzedać i wyrwać dodatkową kasę...zobacz ile tego jest na allegro olx itp. Za taki zaczep trzeba zapłacić od ok 500,- do 0k 3.000- a cena zależy od stanu i typu oraz widzimisię sprzedającego a tu kolega zrobił coś co nawet wygląda dobrze. Problem może być tylko przy przeglądach, kontroli policji na drodze a zwłaszcza w wypadku jakiegoś wypadku jeśli coś w zaczepie puści. Firmowe mają tabliczkę z numerem homologacji i nie ważne co puści to i tak nie odpowiada kierowca czy właściciel ciągnika. Na przeglądach ciągników to wiadomo jak jest, diagnosta nie bardzo jest w stanie sprawdzić nawet hamulce w samochodzie z napędem 4X4. Nie mnie osądzać, ale jakość np. zaczepów do C-385, Renówek czy innych ciągników, wykonanych przez pseudo rzeźbiarzy w stodołach nie posiadających swoich narzędzi a sprzedawanych na znanych portalach, nawet przez tzw. "Sklepy" . Lepiej niech nie puszcza ale dałeś mi extrabyku pomysła na wykonanie dodatkowego zabezpieczenia przynajmniej jednego sworznia blokującego przesuw przed przypadkowym odblokowaniem . Sam spawałes jak tak to jakim sprzetem ? czy jakis zakład spawał ? W mojej galerii nie ma zdjęć ze sprzętami które robił by mi jakiś zakład, robi to fabryka albo ja Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się