Zgięta oś lawety
 

Zgięta oś lawety

  • 7901 wyświetleń

jednak nie wytrzymała :D


Informacje o zdjęciu Zgięta oś lawety

Zrobione z SAMSUNG GT-I9300

  • 3.7 mm
  • 1/33
  • f f/2.6
  • ISO 125



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

zaraz bedzie ze dziadostwo ze fabryczna to lepsza . zlosliwosc rzeczy martych

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • olkosio
  • 124 1193

za daleko resor od koła, a dokładniej za szeroka oś. też mi sie ugięła kiedyś oś bo założona była od d 47 i własnie za szeroko było i resor odsunięty od brzega za mocno.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymekrolnik89
  • 117 1224

zaden problem poszukaj gdzies rure gruboscienna i ta oske wyprostowac i wlozyc. Najlepiej rure gruboscienną spawalnicza

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 69 706

Dziura jakaś czy na równym to sie stało ?

wyjazd z polnej drogi na asfalt, w miare równo było

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 69 706

za daleko resor od koła, a dokładniej za szeroka oś. też mi sie ugięła kiedyś oś bo założona była od d 47 i własnie za szeroko było i resor odsunięty od brzega za mocno.

dokładnie, rama z resorami jest od D-35 a tam oś jest węższa 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • porems
  • 69 706

zaden problem poszukaj gdzies rure gruboscienna i ta oske wyprostowac i wlozyc. Najlepiej rure gruboscienną spawalnicza

ta oś ma ściankę 5mm a od D35 miały 9mm więc przypuszczaliśmy że się wygnie ale ma składzie mieli tylko takie rury, trzeba będzie pojechać na złom tam na pewno coś się znajdzie  :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamciow
  • 125 1288

Też poszerzałem ośkę, ale u mnie wstawiłem pręt z zatoczeniami wbitymi na bodajże 20 cm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 423 5262

trzeba zastosować grubszą rurę i włożenie drugiej po końcach też by nie zaszkodziło :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

ot łoś z ciebie <_< dałeś rurę pierwszą lepszą z brzegu , zamiast dać mocniejszy materiał to słabszy wziąłeś. Trzeba było starą oś przeciąć na środku i dasztukować rurę najlepiej na wcisk z zewnątrz , i jak kolega wyżej resory rozsuń albo daj jeszcze mocniejszą oś

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

przeciez na paris dakar sie nie bedzie wybieral to takie utrudnirnie jak 3 cm mniejszy przeswit by mu nie przeszkadzal

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

mysle ze w chwili wstawienia fotki przyczepa juz jest naprawiona . a jak nie to proponuje wyciac uszkodzonu fragment i wstawic rure w srodek . wszystko wzmocnic kontownikiem 40mm od spodu i dalej niech pracuje zadnego wymieniania calej osi szkoda inwestycji . bynajmniej ja bym tak zrobil . fabryczne elementy tez sa spawane do czola i jakos to wszystko tez dziala i wytrzymuje . takie jest moje zdanie a kazdy zrobi jak uwaza bo kazdy robi dla siebie i pod siebie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

 

ta oś ma ściankę 5mm a od D35 miały 9mm więc przypuszczaliśmy że się wygnie ale ma składzie mieli tylko takie rury, trzeba będzie pojechać na złom tam na pewno coś się znajdzie

 

 

słabo czytacie <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj