Testy DF 6150 CShift
 

Testy DF 6150 CShift

  • 6237 wyświetleń

Testy oraz relacja z ich przebiegu na którą serdecznie zapraszam,są dźwięki maszyny.



Informacje o zdjęciu Testy DF 6150 CShift

Zrobione z HUAWEI EVA-L09

  • 4.5 mm
  • 3781000/1000000000
  • f f/2.2
  • ISO 50



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

ile krzycza za niego? :) ile spalil  w orce? :D pozdrawiam 

Ten Testowy prawie full bez tuza jak widać 300tyś netto,spalania dokładnego nie znam bo nie tylko orane ale i siane a podczas orki pracował na 2tyś obrotach żeby było szybciej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

Też myślę wziąć na testy taki, dobrze wypadl na testach? :D

Testy wypadły bardzo dobrze przyjemnie się pracowało cicho pracuje nawet na zewnątrz w porównani np do class-a który pracuje na wsi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

chora cena, za taką cenę można mieć valtrę, df nie dorównuje jej do pięt...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo12
  • 373 3011

Ja to jestem bardzo słabo obeznany, ale valtry chyba w tej cenie nie kupisz. Nam dealer zaśpiewał za N113 w standardzie 240tyś netto jako cene wyjściową :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Ja to jestem bardzo słabo obeznany, ale valtry chyba w tej cenie nie kupisz. Nam dealer zaśpiewał za N113 w standardzie 240tyś netto jako cene wyjściową :)

to zaśpiewał bardzo dużo, 20 tysięcy można od tej ceny spokojnie odjąć, za 300 netto to można mieć valtrę w porządku wyposażoną i o takiej mocy a tutaj nie ma nawet przedniego tuza i womu który kosztuje 20 tys.... chyba że te 300 tysięcy to cena wyjściowa a nie taka za która można go kupić, wtedy wyjdzie taniej niż valtra

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomo12
  • 373 3011

Dlatego napisałem, że to cena wyjściowa :) Jak dla mnie to i tak tylko marzenia, trzeba się tłuc starymi sprzetami, bo na obecny nabór nie uda się raczej załapać  :mellow:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

chora cena, za taką cenę można mieć valtrę, df nie dorównuje jej do pięt...

Z ceny jeszcze można zejść a na pewno  za taką cenę nie kupisz Valtry 6cyl. i w takim wyposażeniu wiem bo sam brałem ofertę to za 290tyś netto Valtra N134 Active,a co do porównania to Nowe DF będą gabarytowo większe bo aktualna seria 6 nie ma jakiś pokaźnych gabarytów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

valtra serii t jest niewiele droższa niż n...

Z tego co się dowiadywałem to ponad 300tyś netto i to w standardzie gdzie przy takiej cenie miałbym  tego DF w Full wypasie i tuzem z przodu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

korbanki to sobie cenią jak za złoto, konstrukcja wręcz identyczna jak w valtrach a cena dużo większa...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

valtra w 4 cyl to nie dla mnie:-) ogolnie to tez jest droga

Właśnie te cztery cylindry i do mnie nie przemawiają wolę 6stki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

@iron, chyba kpisz ;)

Co masz na myśli bo zbieram opinie na temat DF i Valtry jak masz coś to możesz napisać każdy właściciel Który ma DF zachwala,ale to wiadomo że każdy chwali co ma,słyszałem też słabe opinie głównie o serii 5.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • welwos29
  • 14 170

tak dla jasności Valtra T144 Versu na full wyposażeniu, brakowało tylko twin track-a,   cena wyjściowa to 350 tyś netto.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lols123
  • 119 805

tak dla jasności Valtra T144 Versu na full wyposażeniu, brakowało tylko twin track-a,   cena wyjściowa to 350 tyś netto.

To ostatecznie różnica w full wypasie DF 6150 CSHift a Valtra Versu wyniosłaby 20-30tyś czyli co kto woli Valtra na DUŻY PLUS gabaryty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10802

@cehes chyba ty.no ale tu wiadomo najwięcej krzyczą obrońcy czegoś co samo się nie obroni. ciekaw jestem w czym ta valtra jest niby lepsza? bo ani kabiną czy silnikiem a napewno juz układem napędowym czy hydrauliką nie przewyższa DF . pewnie zaraz tu gówno burza będzie ale taka jest prawda. jak dla mnie możecie wszyscy sobie valtrami jeździć. kolega ma dwie i niczym te ciągniki się nie wywyzszaja a psują się tak samo jak inne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cehes
  • 627 2541

@iron, to samo mogę powiedzieć o DF, psują się jak każde inne albo i bardziej. Fanem ani jednego ani drugiego nie jestem, ale na DFach jeździłem i to nic specjalnego nie jest ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

To ostatecznie różnica w full wypasie DF 6150 CSHift a Valtra Versu wyniosłaby 20-30tyś czyli co kto woli Valtra na DUŻY PLUS gabaryty.

Full wypas to mogą być całkowicie dwie różne rzeczy, dla porównania w valtrze są dwa układy amortyzacji kabiny i ośki , pomiędzy jednym a drugim różnica to 10 tys. Zł, więc wystarczy jeden taki drobiazg i cena jest całkowicie inna, za komplet opon innej marki może byc cena wyższa o kolejne 5-8 tysięcy, za climatronic a zwykłą klimę dopłata to kolejne 5 tys., za fotel mimo iż pneumatyczny to pomiędzy najtańszym a najdroższym różnica to 10 tysięcy i można wymieniać jeszcze tak długo... Mogę się założyć że tą valtra co kolega napisał da się złożyć także i za 450 netto...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj