Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Deutz Fahr 165.7

    Sprzęt napotkany przypadkiem. Moim zdaniem niezbyt udany zestaw. Ciągnik zachowuje sie bardzo podsterownie.

    Inne obrazki użytkownika

    11 Komentarzy podziel się zdjęciem


    Czemu nieudany? :huh: miał za ciężko ? a co to znaczy podstwrownie??? <_<

    Czemu nieudany? :huh: miał za ciężko ? a co to znaczy podstwrownie??? <_<


    Podsterownie to znaczy że miał poślizgi kół
    To nie zestaw nieudany, a raczej operator. Wiele zależy od ustawienia pługa no i traktora. DF ma radar który mierzy prędkość rzeczywistą i na wyświetlaczu porównuje z pręd kół. Po prawej stronie ustawiasz jaki ma być max poślizg. Jak sie traktor zaczyna slizgać mocniej traktor lekko unosi pług przez co sie dociąża i zasuwa dalej. Nie widać żadnych nierówności na powierzchni orki. Działa super.
    Podsterowność to znaczy że na uwrociach nie chciał jechać tam gdzie mu operator kazał tylko tam gdzie sam chciał.

    Podsterowność to znaczy że na uwrociach nie chciał jechać tam gdzie mu operator kazał tylko tam gdzie sam chciał.



    No to wystarczy dołożyć balastu na przodzie i bedie ok
    z tego co widze to troszke mało ma tych obciążników

    To nie zestaw nieudany, a raczej operator. Wiele zależy od ustawienia pługa no i traktora. DF ma radar który mierzy prędkość rzeczywistą i na wyświetlaczu porównuje z pręd kół. Po prawej stronie ustawiasz jaki ma być max poślizg. Jak sie traktor zaczyna slizgać mocniej traktor lekko unosi pług przez co sie dociąża i zasuwa dalej. Nie widać żadnych nierówności na powierzchni orki. Działa super.

    Mozesz mi dokladniej opisac sposób tego ustawienia. Niedawno kupiłem DF K110 i poki co ucze sie jak wykozystac całe to wyposazenie ktore posiada. Bede wdzieczny za kazdą wskazówke
    Za kierownicą masz wyświetlacz na którym ci sie wyświetla poślizg kół w procentach,,takie kreseczki od lewej do prawej" , a po prawej stronie masz takie zielone pokrętła jeden z tych mniejszych ma taki symbol narysowany tak jakby poślizg kół. Kręcąc tym potencjometrem zmieniasz siłe poślizgu w której EHR zareaguje podnośnikiem i lekko np.uniesie pług przez co poślizg sie zmniejszy po czym pług wraca do swojej głębokości. Nie wiem czy mnie ktoś zrozumiał, ale sobie przynajmniej popisałem.
    Dzieki za wyjasnienie. Nie wiem czy inni cos z tego zrozumieli ale ja wiem juz o co chodzi. Troche ten podnosnik skomplikowany ale z tego co wiem jesli juz sie pozna zasade jego działania to naprawde wszystkie te funkcje które posiada sa pomocne.
    Jeszcze jedna prosba. Jesli wiesz to podpowiedz mi w jaki sposób ustawic w podnośniku funkcje "pływajacą" maszyny zaczepionej do podnosnika podczas transportu. Chodzi mi o to ze na wybojach podnosnik amortyzuje pionowe skoki maszyny zawieszonej. Jest to dla mnie warzne bo mam pare ciezkich agregatow i jazda z nimi po wybojach nie zawsze jest przyjemna:) . Z gory dziekuje za wyjasnienia
    Fajnie że choć ty zrozumiałeś, widać żadny ze mnie wykładowca. Jak podnosisz agregat przełącznikiem w kabinie to amortyzacja sama sie załączy tzn jeśli nie przyciśniesz STOP, lub jeśli nie podniesiesz na błotniku. Chyba wszystko, opanujesz naprawde dobry sprzęt te traktorki. Pozdrawiam.
    Dzieki. Jak jechałem z wałem ,pługami lub agregatem to mowiac szczerze nie odczówałem jakichs wielkich "skoków" ciągnika ale myslalem ze dzieje sie tak bo mam założonego tura pneumatyczną kabine i najszersze dostepne kapcie. A wycodzi na to ,ze to takze zasługa dobrej pracy podnośnika. Jeszcze raz dzieki za pomocne wyjaśnienia. Pozdrawiam