Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Nowy panel EHR

    Tagi: ehr, podnośnik, elektronika

    Nowa wersja panelu EHR, do ciągników z regulacją pozycyjną, w którym oryginalna dźwignia podnośnika jest sterowana silniczkiem od wycieraczek, lub siłownikiem elektrycznym. Wprowadzone zostały modyfikacje poprawiające komfort i bezpieczeństwo użytkowania:
    - polepszona precyzja sterowania
    - po uruchomieniu ciągnika, panel pozostaje zablokowany, aby go odblokować należy wcisnąć przycisk z zieloną kłódką
    - zablokowanie sterowania z panelu np. na czas transportu, nastąpi po naciśnięciu przycisku z czerwoną kłódką
    - po wciśnięciu dowolnego przycisku sterowania z błotników, panel zostaje automatycznie zablokowany
    - jeśli będzie brak prawidłowego sygnału z czujnika położenia dźwigni (np. awaria samego czujnika, przerwany przewód, brak styku na złączu) panel zostaje zablokowany; odblokować go będzie można po usunięciu usterki
    - blokada panelu sygnalizowana czerwoną diodą

    Tutaj filmik z działania układu na stole. Działa lepiej gdy jest obciążony, czyli po zamontowaniu w ciągniku.

    Inne obrazki użytkownika

    22 Komentarzy podziel się zdjęciem


    Bardzo fajne ale, jak byś to miał zastosować do MTZ82 ?

    W mtz i pochodnych najlepiej by było usunąć oryginalne sterowanie i rozdzielacz, z którymi i tak często bywają problemy. Zamiast tego założyć rozdzielacz sterowany elektrycznie, oraz sterownik mojego wykonania do takich zastosowań, który można zobaczyć na innych moich zdjęciach.

    A jakie to są koszty w tym mtz?

    Ceny rozdzielaczy na cewkach zaczynają się od 400zł. A do tego zestaw EHR (panel sterujący, czujnik położenia ramion, przyciski na błotnik oraz wiązki przewodów), to koszt do 500zł. Zyskujemy dzięki temu komfortową i praktycznie bezawaryjną obsługę podnośnika. Sama elektronika została dobrze zaprojektowana,przetestowana i wykonana, więc nie powinno z nią być problemów.

    Oryginalny regulator MTZ można podpiąć pod to i będzie chodzić

    "- jeśli będzie brak prawidłowego sygnału z czujnika położenia dźwigni (np. awaria samego czujnika, przerwany przewód, brak styku na złączu) panel zostaje zablokowany; odblokować go będzie można po usunięciu usterki"

     

    Co do tego punktu kolego mam wątpliwości czy jest jakieś sterowanie awaryjne jeśli np czujnik walnie żeby podnieść maszynę i z pola zjechać ?

    W tym przypadku wystarczy zdjąć płaskownik łączący silniczek z dźwignia podnośnika i można normalnie sterować podnośnikiem. A w przypadku elektrozaworów, daje dodatkowy przełącznik, do zamontowania w kabinie, którym można awaryjnie sterować podnośnikiem góra-dól. A zablokowanie panelu w przypadku uszkodzenia czujnika, jest podyktowane względami bezpieczeństwa.

    z jakiego województwa jesteś Byłbyś w stanie to zamontować do case 885 Tylko ze ja bym to chciał troszkę większe bo troszkę scisniete to jest Żeby było bardziej czytelne
    montuje to pan też na zamówienie i jak z serwisem w razie w
    Z jakich okolic jesteś kolego?