Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Zawór Ursus

    Masz problem z srewem??? to jest prawdopodobnie cały winowajca...
    W1204 ciężko się kręciło , poprzedni właściciel wymienił serwo ,ale mówił , że to duzo nie dało.... a po wykręceniu okazało się że zawór już trzymał sie na 2 zwojach gwintu... do orbitrola ten zawór nie jest potrzebny, więc został skręcony na max i zaspawany ;)

    Inne obrazki użytkownika

    11 Komentarzy podziel się zdjęciem


    Profil usunięty
    maj 27 2015 11:34

    Wielu ludzi przez ten zawór dobre serwo wywaliło...

    a czy tak naprawdę on jest potrzebny także przy serwo? przeciez serwo ma w sobie zawór przeciązeniowy na tłoku?

    nie wiem czy potrzebny ale skoro go wsadzili to może przy nowej pompie i jest potrzebny , bo w końcu daje odpowiednie ciśnienie na serwo..  ale dla mnie do orbitrola jest nie potrzeby, skęciłem go na maksa i zaspawałem... ;)

    mnie strasznie korci żeby wogóle go ominąć w zetorze bo strasznie ciężko  sie kręci, zato w 385 to kierownica mogę obracać jednym palcem

    możliwe, że się rozkręcił... ;) wykręć i sprawdź, mozliwe, że wystarczy go skręcić i bedzie ok...

    to po ten zawór nie lepiej od razu zaślepkę , albo przewód zaślepić tu idący ;)

    O to dobrze wiedziec. Musze zajrzec w swojej bo tez nie za lekko  sie skreca.

    Też bym musiał zajrzeć bo ciężko strasznie idzie :/ Ale jak oleju się doleje to lżej(ale też jest co robić neistety) , to raczej gdzieś ucieka, a to znaczy jeszcze gorzej :P

    @dawid, jak by co mam na zbycie dobre serwo po regeneracji ;)

    ile bys chcial za serwo bo wczoraj jak wracalem z nocnej orki wdkrecila mi sie rurka i wywalilo olej potem ja dokrecilem i nalalem paliwa zeby na sucho nie chodzilo i jakos sie zwleklem z pola ale serwo zaczelo przeciekac tylko nie mam pojecia gdzie . jeszcze jedno pytanie jaki olej proponujesz do wspomagania bo byl boxol . ciagnik w skrzyni ma 10w30 . nowy nabytek 1614 tez bedzie takim zalany