Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Zetor Proxima 8441

    smile.gif

    Inne obrazki użytkownika

    8 Komentarzy podziel się zdjęciem

    Mógł byś mi zrobić fotki w kabinie.. :)
    Jakie masz opony?
    daje bdb ale czy mógł byś zrobić takie same zdjęcie tylko na innym tle to normalnie mógł by być w tapetach i laduje u mnie na pulpit i avator piękny on jest :P B) :lol:
    Nom.. w tym ujęciu widać wszystkie jego dodatnie walory B)

    Super fota i sprzęt równierz :)

    daje bdb ale czy mógł byś zrobić takie same zdjęcie tylko na innym tle to normalnie mógł by być w tapetach i laduje u mnie na pulpit i avator piękny on jest :P B) :lol:

    Dzięki co do innego zdjęcia to mógłbym tylko nie wiem kiedy będę miał czas postaram sie w sobote......
    siema jak w tych nowych proximkach jest ze skrzyniami bo w tej starszej to siadały

    siema jak w tych nowych proximkach jest ze skrzyniami bo w tej starszej to siadały

    nie wiem jak to jest działa fajnie krótkie przełożenia a to w starszych siadały nie wiedziałem?

    siema jak w tych nowych proximkach jest ze skrzyniami bo w tej starszej to siadały

    U mnie w okolicy są 4 8441 i 1 6441 i jak na razie żadnych usterek.