Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Ares + Polonez 4m

    ARES + POLONEZ 4m..... pierwszy raz razem.... jeszcze śruba nie dorobiona tylko łańcuch... dziś testowałem w polu "na sucho" .... MMMMIODZIO..

    Inne obrazki użytkownika

    15 Komentarzy podziel się zdjęciem


    Fajny sprzęt :) z jakim ciągnikiem będzie pracował ?
    Będzie pracował z MTZ-PRONAR 1025A ... miałem obawy, ale zrobiłem test "na sucho" .. i spokojnie daje rade......
    Oj biedny będzie ten Pronar w świeżej orce :) Ale może...
    Zaraz cięzko -w jakim sensie?? na moc styknie i na udźwig podnośnika tez :lol: :lol: w dodatku Bliźniaki jeszcze ma...
    Pomyśl -82SA w uprawowym ex-pomie z czterema rzędami graczek przy dobrym wyduszeniu z niego pojedze z prędkością 8-9km/h (to jeszcze zalezy na jakiej ziemi i na jaką glebokosc), -1025A 10-12km/h -na siewnik duzo mocy nie potrzeba przecież to do 1025A powinien byc akurat :P



    @Dj Jakim biegiem tam jezdziłes? -pewnie jedynką szosową to tego nie czuł :D
    Pronar 1025 ma bardzo szybkią jedynke szosowa... w polu to bez sprzętu jest mu ciężko ruszyć na jedynce.....

    gdy testowałem najpierw włączałem redktor na (w kolejności włączania) POLOWE-szybkie i bieg 2 to powiem tak.... z miejsca ruszyć ma ciężko (przy opuszczonym sprzęcie), a już jadąc jest ciut za szybko...

    więc próbowałem tak';
    SZOSOWE-wolne i 4 bieg ... i wydaje mi się że tak będę jeździł....

    i wierzcie mi robiłem to na piachu gdzie zapychają się wałki i na glinie gdzie podczas orki musze redukować bieg jak są złe warunki.....

    u mnie w okoicy w trzymetrowych agregatach uprawowo siewnych chodzą : MTZ 82A, zetor 9540, zetor 8641, U-912, u-1214 .. więc niepodobno żeby PRONAR 1025A sobie nie poradził w 4m

    Pozdrawiam wszystkich użytkowników AF a w szczególności Marcina. Pozdro :D
    No nie wiem ... :) ja bym sie nie odważył na tak duży zestaw do 110 konego ciągnika . U mnie w okolicy z
    takim zestawem (trzy metrowym) pracuje Zetor 16 245.

    No nie wiem ... :) ja bym sie nie odważył na tak duży zestaw do 110 konego ciągnika . U mnie w okolicy z
    takim zestawem (trzy metrowym) pracuje Zetor 16 245.

    wiesz co piotrze nie chce Ci tutaj kontry non-stop stawiać ale po zobaczeniu fot @dj.vadiuma to ja bym sie odważył do 82SA :D (ale tak w ciemno nie :) ) identycznie u nas było z agregatem -gdy by nie kumpel który ma 1025A to byśmy śmigali agregatem 3,6m ale on do 1025A kupił 4,2 no i przetestowaliśmy swojego 82SA w tym agregacie i tak zostało ze kupiliśmy taki sam :lol: :lol:
    Na ciezszej ziemi sie bieg wolniej pojedzie ale juz 4,2m a nie 3,6 B)

    @Dj u nas jak wałki przestają sie w agregacie ktęcic ciągnik staje odrazu bo tak ciezko ma...


    Ty jak będziesz miał okazje to zapnij SA i pochwal sie jak sobie w nim radzi :D
    No dobrze wieże wam :) ja Lecha 4,20 ciągam 1634 i stwierdzam że jest trochę za mały ale już trudno musi taki być. Pozdrawiam i życzę wielu ładnie zasianych pul tym zestawem :D

    No dobrze wieże wam :) ja Lecha 4,20 ciągam 1634 i stwierdzam że jest trochę za mały ale już trudno musi taki być. Pozdrawiam i życzę wielu ładnie zasianych pul tym zestawem :D

    No jak by nie patrzył to 4,2m jest na 110-120KM ;)

    A jak u nas jeden gosc do 1025A agregat 5,1m -nie wiem dokładnie czy na kremerku czy na bronie
    A nie wiem bo tak zgadałem sie z nim kiedyś i opowiadał mi ze przy agregacie 5,1m urwało mu sie ,,ucho" na które zapina sie cięgna dolne -dla mnie to nic dziwnego bo taki agregat powinien być zapinany na tuz 3kat. ;)


    Apropo wielkości sprzętu to przy tym zestawie można odpiąć ten przodek do ciągnięcia i to tylne ,,podwozie" i spiąć go normalnie tak by był zawieszany i moznaby zapisać go np. do traktora 160km? :D
    Mi tam biegi u pronara nie wiele mówią.
    Napisz ile na max. go bujnąłeś km/h. A jak średnia prędkość wyszła.