Ursus C-360 3P
 

Ursus C-360 3P

  • 2394 wyświetleń

ciągnik przeszedł kapitalny remont silnika (nowa głowica) Remont hamulców (stare pedała tylko zostały) nowe sprzęgło przednia os tylni podnośnik i wymiany wszystkich uszczelek i simeringów :D
zwolnice skrzynia przepatrzona sa w bardzo dobrym stanie (ciągnik cichy nie szumi tylni most tylko jak sie pracuje turem to słychac głośna prace pompy pewnie przesto ze jest nowa)
dostał nowy lakier lampy halogeny akumulator balonówki i tura
teraz czeka na nowy alternator bo padł legler



Informacje o zdjęciu Ursus C-360 3P

Zrobione z NIKON COOLPIX L25

  • 4 mm
  • 10/250
  • f f/2.7
  • ISO 200

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

Konkretny remont :) dużo jest roboty z wymianą uszczelniacza(czy co tam jest) na wale korbowym, tam gdzie do skrzyni wychodzi? bo cieknie mi tam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

najdłużej schodzi z rozpołowieniem a z siemeringiem to tam jest 30 minut roboty :D

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr778
  • 33 348

To gdzie cieknie z wału korbowego czy ze skrzyni bo to zupełnie różne miejsca i raczej w żadnym nie zdążysz w 30 minut.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo24
  • 70 1060

U mnie cieknie na wale korbowym, choćbym miał 2 dni naprawiać to zrobić trzeba ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

jak od silnika to troche więcej roboty kolo zapachowe trzeba ściągać i w ogóle. :)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Patryk3802
  • 200 1691

zalezy czy cieknie na misce olejowej czy własnie na wale. bo na misce pod ostatnią stopą wału i pierwszą jest uszczelka korkowa i tam tez cieknie i wydaje sie ze to symering a to nie to. I tam jest troche roboty zeby ją załozyć i tak by nie ciekła.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr778
  • 33 348

Jeszcze może z zaślepki wałka rozrządu lub śruby kanału olejowego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

w 3p jest trudniej bo chyba trzeba sie bawić z tą uszczelką korkową bo to jest jest silnika Perkinsa ze jedna sróbka jest na klucz 13 a druga na 14 :D a normalnej c360 wymienia sie sam simering :D 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj