Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Zetor 5211

    jak widać do garażu nie wejdzie ;/

    Inne obrazki użytkownika

    14 Komentarzy podziel się zdjęciem


    Bo masz za dużo powietrza upuść trochę to sie wślizgnie.
    żeby wjechać do końca garażu brakuje 30 cm bo im głębiej w garaz tym niżej
    Niezle rozwiązanie ;pp
    nie przejmuj się mój też do garażu nie wlezie... będę trzymał go na razie w stodole...
    Zamierzam przedłużyć dach stodoły i trzymac go w takiej jakby wiacie ; ]
    Pięknie się prezentuje :)

    Zamierzam przedłużyć dach stodoły i trzymac go w takiej jakby wiacie ; ]

    jakieś zadaszenie by sie przydało, bo szkoda lakieru :P
    Narazie to i tak chyba pojedzie do mechanika na pare dni, żeby zrobił hamulce, elektronike poprawił bo niby wszystko działa ale wiele rzeczy to 'drutex'; elektrozawór od sprzęgła wom trzeba naprawic bo nie działa tak jak i półbiegi(też elektrozawór nawalił chyba), dmuchawa jest do wymiany i pare innych drobnych rzeczy
    Czesc. Fajny zetorek, stan ekstra. Hinco mógł bys wstawić fotki ze srodka kabiny bo chciał bym zobaczyc jak jest z półbiegami zbobione. z góry dzieki:)
    Wstawie ale to kiedyś później
    U mnie półbiegi nie dzialają, wogóle zaworu pneumatycznego nie otwiera więc jest albo nie podłączone albo coś sie urwało
    To jest zwykły pedał jak do blokady mostu tylnego z tym że jest na lewą noge i ma zapadke przed przypadkowym wciśnieciem..
    aha rozumiem. a rewers tez może masz w tym zetorku?