Masey Ferguson 3065 i 3085
 

Masey Ferguson 3065 i 3085

  • 4932 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Masey Ferguson 3065 i 3085

Zrobione z SAMSUNG GT-I9000

  • 3.8 mm
  • 1024/8656
  • f f/2.6
  • ISO 400

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Agrotech1111
  • 7 388

w 3065  pękł wieniec przedniej zwolennicy, od razu wymienione wszystkie uszczelniacze i łożyska, silnik góra tuleje tłoki pierścienie głowica, i przekładnia speed shift. w 3085 poleciały hamulce i produkowało opiłki trzeba było myć skrzynie i most, przy okazji zjadło pompe olejową trzeba było wymienić, a teraz czeka jeszcze na  remont silnika:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lordhagen
  • 283 1981

No to z 5tysi poleci! Ech ten zachód dobry póki chodzi.

 

To zacznij produkować dobre jakościowo części i rozdawaj za darmo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo4011
  • 42 264

Co Ty nie powiesz u nas sąsiad w C-360 wsadził 15 tys i silnika nie robił

haha.

Ale ktoś Ci bajek naopowiadał :D

Cała skrzynia nowa około 2tys. drugie tyle tylny most., no niech wspomaganie założył to też 2 tys. no i opony tez 2,5tys  (ceny zawyżone)i niech kabine kupi to powiedz mi kolego gdzie te 15tys? Nawet z robocizną tyle nie zapłaci.A cały silnik na tip top w 360 to cena około 4k. w tym nowy wał korbowy.Kity możesz wciskać dzieciom w przedszkolu a nie ludziom co w tym robią .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal3050
  • 74 879

No to z 5tysi poleci! Ech ten zachód dobry póki chodzi.

no wiesz nic nie trwa wiecznie, ja bym wolał dorzucić więcej kasy do takiego MF jak miał bym się wałować ursusem ;), jak by na tym miejscu stała setka to byś nawet nie burknął że już stoi ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal13113
  • 144 2354

5 tys za tyle to pompe można kupić boscha pewnie sporo więcej będzie ale i tak lepiej czasem zapłacić i jeździć 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KarolTD90
  • 1320 4136

haha.

Ale ktoś Ci bajek naopowiadał :D

Cała skrzynia nowa około 2tys. drugie tyle tylny most., no niech wspomaganie założył to też 2 tys. no i opony tez 2,5tys  (ceny zawyżone)i niech kabine kupi to powiedz mi kolego gdzie te 15tys? Nawet z robocizną tyle nie zapłaci.A cały silnik na tip top w 360 to cena około 4k. w tym nowy wał korbowy.Kity możesz wciskać dzieciom w przedszkolu a nie ludziom co w tym robią .

Chyba tobie bajek naopowiadał Założona była nowa kabina z błotnikami Naglaka ok 4000zł maska ok 1000zł korpus skrzyni biegów 3500zł dzwignia do skrzyni jak w zetorze 600  robocizna 1500zł czyli mamy 10600zł resztę pochłoneła zawartość skrzyni biegów zawartość tylnego mostu zwolnic hamulce akumulator siedzenie malowanie oświetlenie rozrusznik i alternator sprzęgło pompa hydrauliczna uszczelki itp. silnik przodek podnośnik i ogumienie nie ruszane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

a kto każe robić traktor na wygląd jak mechanicznie nie doszykowany

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf30
  • 82 1426

Pompa Boscha do tych modeli 1800 zł. Robimy teraz silnik w Zetorze 8450 czy jakoś tak. Gościu oszczędza na nim jak może, kupił pierścienie jeden tłok i tuleję, tłok, i głowicę do sprężarki z pierścieniami, końcówki wtrysku, filtry oleje, jeden przedni błotnik (plastik) tylne poszerzenie, nagrzewnice, i jeszcze parę pierdół. Zapłacił za wszystko 3 tys zł, a po złożeniu nie będzie tego widać bo tłoki i tuleje też kwalifikują się do wymiany a gościu nie chce.

 Strasznie denerwuje mnie to gadanie że jak w MF-ie coś siądzie to ciężko na części wyrobić. Do tych zasranych Zetorów i Ursusów części są praktycznie w takiej samej cenie, tyle że gorszej jakości. I co ciągle podkreślam, wymiana wielu części w zachodnich ciągnikach jest łatwiejsza i znacznie przyjemniejsza.     

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3164 13683

Kolego model 8540 jak już.

 

 

A co od naprawy wolę włożyć 10 tyś w MF niż w zetora,i jeździć pewnie.A mit że części do MF są drogie wziął się z tego że kiedyś nie były dostępne części lub były na zamówienie a że tych części było mało to i cena duża,ale czasy się zmieniają i jeśli dany sklep chce się utrzymać na rynku to musi mieć części od zachodnich marek a nie tylko do ursus i zetora.I takich sklepów jest coraz więcej. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KarolTD90
  • 1320 4136

a kto każe robić traktor na wygląd jak mechanicznie nie doszykowany

Umiesz czytać ze zrozumieniem czy nie??????????? Ja napisałem że nie doszykowany??????????? Napisałem tylko co nie było robione a nie było robione dlatego że było dobre bo wcześniej te podzespoły były robione.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sznajdik
  • 573 4767

A jakiej marki części najlepsze do silnika chodzi mi o tuleje pierścienie itd.mowa o MF-ie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • masseyf30
  • 82 1426

Widziałem w jednym sklepie pierścienie firmy GOETZE i sprawdzałem tą firmę to prawdopodobnie jest dobra, albo nawet jedna z lepszych. Czeka mnie wymiana pierścieni w MF 3095 to pewnie ich pierścienie założę, choć są trochę droższe od innych. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JARAS
  • 5 161

Ja też mam zachodnie i co nie narzekam wszystko ma prawo się psuć ale lepszy komfort pracy w takim MF niż 60 tce i jeszcze szybciej zrobi Mf niż 60 taką :) dziś ciągnik bez napędu jest jak taczka do gnoju :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • andrzejturbo
  • 1 49

Sądzac po tej wypowiedzi to taczki chyba nawet w rekach nie miales a w tym komentarzu obrazasz napewno wieksza polowe rolnikow tak jak u mnie to mam 2 bez napewdu i robia wiecej jak te napedowce z napedem to do orki siewu ale sianokosy czy inne roboty to bez napedu zwrotniejszy tanszy w ekspoloatacji troszke ekonomi nie zaraz krzyczec ze zachodnie i z napedem to najlepsze oj jeszcze pare lat i jak bedziesz sam mial wszystko utrzymac to inaczej bedziesz pisal ale na to trzeba zaczekac. pozdrawiam.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafal3050
  • 74 879

ekonomia? Ja znawcą nie jestem ale w polu traktor z 4x4 ma lżej i w trudnych warunkach samym tyłem się nie wytargasz. U mnie w okolicy jakoś chłopaki do sianokosów biorą większe traktory i z napędem chociaż posiadają MF 255 itp, przesadził byś się na coś zachodniego z przodkiem to byś zdanie zmienił bo kiedyś też myślałem podobnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominiczek12
  • 7 309

Jaki jest sens kupowania kabiny za 4 tys do 360? Poprawi to w jakis sposob komfort i bedzie w niej ciszej bo nie sadze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość konteno

Napisano

  • Gość konteno

Chyba tobie bajek naopowiadał Założona była nowa kabina z błotnikami Naglaka ok 4000zł maska ok 1000zł korpus skrzyni biegów 3500zł dzwignia do skrzyni jak w zetorze 600  robocizna 1500zł czyli mamy 10600zł resztę pochłoneła zawartość skrzyni biegów zawartość tylnego mostu zwolnic hamulce akumulator siedzenie malowanie oświetlenie rozrusznik i alternator sprzęgło pompa hydrauliczna uszczelki itp. silnik przodek podnośnik i ogumienie nie ruszane

to by opie*dolił 60kę przed remontem i za to wszystko kupiłby jakiegoś zetora 6011 lub 7011 ,bo dalej ma prawie to samo ale jest czym przysrywać dla innych że i polski traktor naprawić to równie drogo jak zachodni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj