Złącze do szybkiego napełniania instalacji pneumatycznej
 

Złącze do szybkiego napełniania instalacji pneumatycznej

  • 8691 wyświetleń

Teraz nie muszę czekać wieki aż napompuje powietrza, podłączam przewód od sprężarki, kilkanaście sekund i nabite.


Informacje o zdjęciu Złącze do szybkiego napełniania instalacji pneumatycznej

Zrobione z Panasonic DMC-LZ5

  • 6.1 mm
  • 10/80
  • f f/2.8
  • ISO 160

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 124 1268

No niestety ucieka dosyć szybko chociaż nigdzie nie słychać, gdybym wiedział gdzie ucieka to bym już poświęcił na naprawę.

Tak wiem że można przez złącze z tyłu ale tak jest prościej. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ginterpol
  • 20 612

nieszczelność kolego sprawdzasz mydełkiem...  mamusi podpierdziel spryskiwacza ręcznego albo opryskiwacz ogrodowy i pryskasz po instalacji pneumatycznej...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

A może kupić tester szczelności. A i tak marna szansa znaleźć niewielka nieszczelność tym bardziej jeśli powietrze ucieka przez kompresor lub złącze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 124 1268

Ginterpol - dobrze wiem jak się sprawdza szczelność, problem w tym że nie do wszystkich elementów pneumatyki, a jest tego trochę jest dostęp takim opryskiwaczem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • michal698
  • 2 19

kup piankę do sprawdzania szczelności w aerozolu, psikasz i strzela sporym strumieniem piany gdzie chcesz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ginterpol
  • 20 612

Czy dla Ciebie zawór ciśnienia, butla, sterownik hamulców i jeden elektrozawór to sporo???????????

kiedyś usłyszałem od jakiegoś kolesia, że jeden kabelek to nie problem ale dwa to palpitacja serca.

Nie ma dojścia??? no teraz to przesadzasz!! przecież to tylko zetor.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 124 1268

michal698 - szczerze to nie wiedziałem o takiej piance, muszę spróbować

Ginterpol - nie wiem czy widziałeś układ pneumatyczny takiego zetora, ale jest tego trochę więcej niż myślisz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawid3p
  • 364 2123

mój mtz na 1000 obr/min pompuję 15 sekund 6 at cały układ, jak ma się nieszczelności to nie napompuję, trzeba dbać zawór, gniazdo miękkie, nawet regulator ciśnienia gubi i oczywiście podkłądki klinkierowe pod każdy króciec :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

He he. W 15 sekund ruski nabije może do samej rurki idącej do butli. Nie przesadzaj. Bije szybciej niż zetor ale na pewno nie jest to 15 sekund.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 124 1268

No właśnie, trochę przesadziłeś z tymi 15 s, a co do samego układu pneumatyki to MTZ ma bardzo prostą instalację w przeciwieństwie do Zetora.

Co nie zmienia faktu że muszę się zabrać za szczegółową kontrolę całego układu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 124 1268

Ginterpol - tak prosty ciągnik jak Zetor ma hamulce jedno i 2 obwodowe, elektro-pneumatyczne włączanie przedniego napędu, blokady mechanizmu różnicowego, pneumatyczne wspomaganie hamulców, elektro-pneumatyczne włączanie sprzęgła WOM

 

kamil16251290 - jak widzisz trochę bardziej rozbudowaną

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ginterpol
  • 20 612

Ginterpol - Masz w twoim MTZ hamulce jedno i 2 obwodowe ? masz elektro-pneumatyczne włączanie przedniego napędu, blokady mechanizmu różnicowego ? masz pneumatyczne wspomaganie hamulców ? masz elektro-pneumatyczne włączanie sprzęgła WOM ?

Nie masz, masz zwykłą sprężarkę, zawór, zbiornik i zawór hamulcowy.

 

kamil16251290 - jak widzisz trochę bardziej rozbudowaną

 

 

 

czy ktoś może potwierdzić?? jakoś nie mogę uwierzyć w pneumatyczne włączanie przedniego napędu i WOM a o WSPOMAGANIU hamulców to już kolega chyba  przesadza!!! Mogę się nie znać gdyż nie interesuję się tą grupą ciągników ale zdziwienie mnie ogarnie niesamowite jeśli to prawda.

A tak w woli ścisłości to zetor pneumatycznie ma WYłączanie blokady mechanizmu... no i dobrze że nie posiadam MTZ.  Hamulce jedno i dwu  obwodowe to standard od wielu lat za który odpowiada jeden zawór.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 124 1268

To jednak kolega się nie zna na "tej grupie ciągników" a blokada mechanizmu różnicowego jednak jest WŁączana elektro-pneumatycznie.

Ok. porównanie z MTZ pomyliłem z wypowiedzią kolegi 'dawid3p' i źle skojarzyłem, poprawiłem poprzedni komentarz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Ginterpol
  • 20 612

to jaki jest powód "czekania wieki" aż nabije ....      Nie można jechać bez powietrza??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamil1998
  • 92 1826

Można,ale będzie włączony przedni napęd dopóki ciśnienie nie pociągnie tłoka ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

To się pepiki popisały he he. Zamiast poprawić sknocili. Przerosło chyba leni. 

Tak czy owak szukać przecieku  a i tak nie jest powiedziane że znajdziesz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj