Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Zetor 9641 Forterra

    Nówka funfel biggrin.gif Ciekawe jak bedzie sie sprawował dry.gif Póki co, nie narzekam tongue.gif

    Inne obrazki użytkownika

    16 Komentarzy podziel się zdjęciem


    Mogłeś wsiąść wygodniejsze siedzenie bo przecież będziesz na nim spędzał wiele godzin!
    No właśnie dlaczego nie wziołeś gramera? Jakie masz w nim wyposarzenie? Ogólnie fajna maszynka.
    na ilu ha będzie chodził
    bedzie chodzil na 90h wspomagajac mojego leciwego juz ,,pershinga" i u 1212. co do wyposazenia to na razie standart ale radio bedzie i to na bank co by umilic czas pracy :D
    Heh a ja na 50ha wziełem forterre 11441 :P ;)
    9441 wystarczy na 90 hektarów :lol: jeden koń przypada na jeden hektar... a ursus niech sobie odpoczywa :)
    Jaki jest rozmiar ogumienia z tułu?
    Mogłeś jeszcze Klime wziąść troche pewnie kosztuje ale komfort pracy latem się zmienia.
    Jeden koń na jeden hektar gadanie bez sensu. Jakby tam miało być to robota w ogóle by się do przodu nie posuwała. Nawet normy unijne przewidują więcej koni na jeden hektar!
    zamiast bajerow wolałem dobrac wieksze,szersze kola i miec upust do tego. gratis dostalem obciazniki na przod i komplet zaczepow,brakuje mi tylko obciaznikow na tyl ale to w nie dlugim czasie sie zakupi :)