Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 3559 wyświetleń

Stara okrągła oś poszła na złom, zastapiła ja nówka płaska ;p
Zapraszam http://instagram.com/shelbyc360


Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z LG Electronics LG-D605

  • 4.6 mm
  • 1/25
  • f f/2.4
  • ISO 500

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Adrian40stka
  • 28 230

Czemu wywaliłeś tą okrągłą o wiele sztywniejsze są od tych i chyba trwalsze bez problemu da się ją zregenerować ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • barto7245
  • 40 414

można wiedzieć ile zapłaciłeś za kompletną oś? bo i ja muszę wymienić ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 355
  • 140 299

Czemu wywaliłeś tą okrągłą o wiele sztywniejsze są od tych i chyba trwalsze bez problemu da się ją zregenerować ;)

Ciekawa teoria, a w tych jaki problem jest z regeneracją? Aa i niby czemu są sztywniejsze?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • Bakik125
  • 1 61

Nie wiem jak wam, ale mi się wydaje że na płaskich się lżej kieruje...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kubaguzik
  • 321 1856

okrągła oś jest 100 razy lepsza. mniej się wyrabia, poza tym okrągła jest cofnięta przez co ciągnik ma ciut lepszy skręt, przy turze maszcie tez lepiej się sprawuje. ja na 30 mam okrągłą od nowości (1979) i wymieniliśmy tylko sworzeń i tulejki i nadal śmiga bez luzu, a pracuje dużo z turem i masztem z przodu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 355
  • 140 299

Tuleje zużywają się tak samo w okrągłej osi jak i płaskiej. ;) Prawdę mówiąc mieliśmy okrągłą oś i płaską i różnicy żadnej nie widać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szubinska
  • 26 653

wiecie jak najprościej wymienić dźwignię włączającą sprężarkę (to taki wałek wychodzący z boku korpusu sprężarki, zakrzywiony na zewnątrz) tak aby jak najmniej porozbierać silnik, jak się za to zabrać ? mam nadzieję że nie będzie trzeba rozbierać rozrządu, może wystarczy zdjąć cylinder i tłok sprężarki i już będzie dostęp ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • miki13051
  • 4 52

W środku jest taka mała śrubka na śrubokręt, więc trzeba sciągać góre tej sprężarki(głowiczke, cylinder) tłok max w góre i powinno dać sie rozebrać ta rączke tylko troche gimnastyki. A co do osi to im starsza tym lepszy materiał bo to co teraz robią to masło.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Z tym promieniem skrętu faktycznie.Z tego co słyszałem płaskie wprowadzono żeby przyspieszyć produkcję, co estetki jak dla mnie lepiej wygląda z płaską

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mr-rolnik2000
  • 13 137

unas jeden miał taka os i jak zakopał sie załozyli linke za os i...po osi mu w swoich zaczepiamy za os bo nie mamy zaczepow na przod i osie okragłe trzymaja :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ShelbyC360
  • 35 333

Ale się rozmowa rozwineła :) Osobiście też słyszałem wiele razy że okrągła jest mocniejsza bo ma wieksze tuleje dlatego nie wymienialiśmy tego mocowania osi do silnika ( nwm jak to sie nazywa) a samą oś, tuleje zostały dotoczone nowe aby pasowały na złączenie osi płaskiej z tym mocowaniem okrągłej. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zawisza
  • 256 1103

Skoro okrągłą oś wyrzuciłeś na złom, to ja ją chętnie zabiorę w cenie złomu xD a odnośnie osi, to również ją regeneruje, bo nawet łożyska już nie było, a cena nowej to pomyłka... Jeszcze mam pytanie, na zwrotnicę zakłada się jakiś pierścień, później pierścień uszczelniający, następnie łożysko a później tuleję, zgadza się? Bo początkowo swój złożyłem na samym łożysku i tuleji, ale coś tu nie tak...

@edit
Odnośnie wytrzymałości, to w moim ursusie również początkowo była płaska ośka, niestety przy pracy w turze pękła, wymieniliśmy na okrągłą i problem znikł. Teraz również zamieniłbym swoją okrągłą na płaską bo ciągnik w turze nie pracuje od dawna, ale szkoda kasy...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ShelbyC360
  • 35 333

Jeżeli chcesz wymieniać komplet opon co sezon to ci ją moge nawet za darmo oddać :) oś była krzywa i opony strasznie sie zdzierały dlatego została wymieniona ;P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Zawisza
  • 256 1103

Łee, to był taki żart, nie potrzebuję tego ustrojstwa, najchętniej to bym się pozbył ursusa, ale to już zostawmy. Więc możesz mi opisać co wchodzi w skład zwrotnicy?
Jeszcze jedno, bo mnie ten temat zainteresował. Kupiłeś tylko oś i półosie? bo może bym i u siebie to wymienił :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ShelbyC360
  • 35 333

Chcesz sie pozbyć ursusa? nie denerwuj mnie! :D a co do zwrotnicy to ja ci tego nie powiem bo nie zajmowałem sie tym osobiście a nie znam sie na tym za bardzo więc nie chciałbym Cię wprowadzic w błąd.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1153 9139

okragla jest wytrzymalsza bo w miejscu laczenia tulei z osia ma wieksza powierchnie/styk, w plaskich powinny byc dane wzmocnienia jak w ciezkiej serii czy zetorach, ale ze nasi lubili oszczedzac... <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • sylweks44
  • 1 98

my teraz mamy wymieniać z okrągłej osi na płaską bo tuleja się wyrobiła, powiedzcie czy jest sens wymieniać czy da się coś zrobić ze starą ? poprostu strasze luzy są :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj