Władimirec T-25
 

Władimirec T-25

  • 4488 wyświetleń

Władek z turem po lekkich przeróbkach ;)



Informacje o zdjęciu Władimirec T-25

Zrobione z Nokia C2-01


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • kubamako66
  • 552 3402

no ładny Władek :)

jak ten tur jest podłączony,i na jaką masz pompę oryginalną czy NSZ 16 ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarek7692
  • 13 150

dzięki :)

pompa jest orginalna NSZ 10 i spokojnie daje rade;)

3/4 big-baga pszenicy podnosi przy 1000 obr/min ;)

zasilanie jest z orginalnego rozdzielacza na nowy a powrót jest wpięty tam gdzie orginanie była podłączona "nagrzewnica"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarek7692
  • 13 150

Ale z jaką prędkością podnosi tego bb? :)

5/5

powoli ale podniesie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mniejszy24
  • 5 197

to jest tylko dwie sekcje?

 

jest on odczepiany czy na stałe z ciągnikiem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarek7692
  • 13 150

obecnie są 2 sekcje ale rozdzielacz jest 3 sekcyjny wystarczy założyć węże i złączki :)

 

tur jest odczepiany na jednym z wcześniejszycz zdjęć jest widoczy bez tura :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarek7692
  • 13 150

Tur był kupiony jednosekcyjny na linke używany za 2.500zł + koszty przeróbki:)

z wytrzymałością nie ma narazie problemow, tylko trzeba czzęścij smarować zwrotnice i końcówki drążków

jedyną awarią przez 1,5 roku użytkowania był urwany czop ale nie urwał się podczas pracy z ładowaczem ale na łące przy skręcie a tur był odpięty;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • MrTomo1919
  • 2 78

Piękny władek i super przerobiłes tura. Kolego powiedz mi tylko co zrobiłes z tym wspornikiem co idzie od wieżyczek konkretnie chodzi mi od prawej wieżyczki akurat widocznej na zdjęciu  do tej rury przy przednim zaczepie na której wisza obciążniki. Bo u mnie tez w hydramecie ten wspornik jest juz fabrycznie wygięty i wzmocniony płaskownikiem. Nie wiem po co zrobili taki wygięty ale domyslam sie ze bali sie ze bedzie czepiał o wentylator chłodzenia silnika. Przecinałes go na poł i na prosto spawałes(pasowało wszystko?) czy z jakiegos innego materiału zrobiłes i nie czepia o wentylator?? bo musze to przerobić bo pod wplywem cięzaru ten wspornik ugina sie coraz bardziej i cały tur sie kosi w drugą strone.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jarek7692
  • 13 150

W sprawie tego wspornika z prawej strony to też był wygiety i za bardzo się uginal. Ten który mam to oryginalny tylko przerobiony. Został on przecięty na zgieciu, skrócony, zaspawany (sam spraw może nie wytrzymać) wiec została nasunieta rura na to połączenie i zaspawana. O rurce trzeba pomyśleć jak skrócisz wspornik. A przed spawaniem wspornika trzeba zrobić rowek na spoine żeby rurka bez problemu się nasunela. Do tego dlaczego oryginalnie jest krzywy wspornik doszedłem ostatnio jak myślałem o wspomaganiu, po prostu przy prostym wsporniku jest problem zamocować pompę ( a oryginalnie w nowszych T25 wychodziły sprężarki) wiec krzywy jest dlatego żeby ominąć sprezarke ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj