bobytempelton 161 Napisano Wrzesień 18, 2013 Zaawansowany 161 2481 Z czego pochodzi? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KarolTD90 1315 Napisano Wrzesień 18, 2013 Zaawansowany 1315 4126 Pochodzi ona z jakiś urządzeń chłodniczych. Mam taką samą moja pracowała w mleczarni. Sprawdź obroty bo gdy włączysz ją odwrotnym kierunku to wał i panewki nie będą miały smarowania. pierścienie do niej pasują od motoru Jawa lub CZ 350 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ene 1 Napisano Wrzesień 18, 2013 Zaawansowany 1 129 A czy oleju Ci za dużo nie wygania? mam takową ale dużo olejem pluje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
toniekmf255 6 Napisano Wrzesień 19, 2013 Zaawansowany 6 652 Trzeba przerobić odpowietrzenie skrzyni korbowe, standardowo jest do dolotu a trzeba zrobić na zewnątrz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ene 1 Napisano Wrzesień 19, 2013 Zaawansowany 1 129 I po tym już będzie ok? A nie zetrze się wtedy szybciej cylinder/tlok? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
seweryn20 825 Napisano Wrzesień 21, 2013 Zaawansowany 825 12074 Mam taką. Nic tym nie napompujesz, szkoda twojej roboty. Zerowa dosłownie wydajność przy pompowaniu powietrza. Szukaj normalnego kompresora. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ene 1 Napisano Wrzesień 21, 2013 Zaawansowany 1 129 Moja jak wspomniałem po testach pompuje ok (testowane do 12 na zbiorniku 150l ale szło by dalej ) tyle że olejem pluje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kuba1993 8 Napisano Wrzesień 21, 2013 Zaawansowany 8 500 mialem to, napoczątku jakoś szło, po roku uzytkowania, czyli pompowanie kół i malowanie 2 krotne krótszej części plotu, po tym przestala praktycznie pompować. zdecydowanie nie polecam. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamyk86 4 Napisano Wrzesień 21, 2013 Zaawansowany 4 323 bardzo podobna jak w starych ciężarówkach skoda Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hemi 45 Napisano Październik 7, 2013 Zaawansowany 45 980 Do ściągnięcia głowica, w jednym tłoku będzie dziurka, trzeba ja zaspawać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
karolsz34 6 Napisano Październik 23, 2013 Użytkownik 6 96 Przy zdejmowaniu głowicy uszczelki pewnie popękają i trzeba będzie dorobić nowe samemu. Po zdjęciu głowicy i płyty zaworowej na stronie ssącej będzie taka śrubka na śrubokręt płaski z małym otworem na przelot i to właśnie trzeba zaspawać a odpowietrzenie to np. przewiercić korek wlewu oleju. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się