Sprężarka SAF23
 

Sprężarka SAF23

  • 7627 wyświetleń

Do budowy dużego kompresora.


Informacje o zdjęciu Sprężarka SAF23

Zrobione z SAMSUNG GT-S5570

  • 2.8 mm
  • 1/50
  • f f/2.6
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • KarolTD90
  • 1315 4126

Pochodzi ona z jakiś urządzeń chłodniczych. Mam taką samą moja pracowała w mleczarni. Sprawdź obroty bo gdy włączysz ją odwrotnym kierunku to wał i panewki nie będą miały smarowania. pierścienie do niej pasują od motoru Jawa lub CZ 350 :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ene
  • 1 129

A czy oleju Ci za dużo nie wygania? mam takową ale dużo olejem pluje :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • toniekmf255
  • 6 652

Trzeba przerobić odpowietrzenie skrzyni korbowe, standardowo jest do dolotu a trzeba zrobić na zewnątrz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ene
  • 1 129

I po tym już będzie ok? A nie zetrze się wtedy szybciej cylinder/tlok?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Mam taką. Nic tym nie napompujesz, szkoda twojej roboty. Zerowa dosłownie wydajność przy pompowaniu powietrza. Szukaj normalnego kompresora.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ene
  • 1 129

Moja jak wspomniałem po testach pompuje ok (testowane do 12 na zbiorniku 150l ale szło by dalej ) tyle że olejem pluje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kuba1993
  • 8 500

mialem to, napoczątku jakoś szło, po roku uzytkowania, czyli pompowanie kół i malowanie 2 krotne krótszej części plotu, po tym przestala praktycznie pompować. zdecydowanie nie polecam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hemi
  • 45 980

Do ściągnięcia głowica, w jednym tłoku będzie dziurka, trzeba ja zaspawać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • karolsz34
  • 6 96

Przy zdejmowaniu głowicy uszczelki pewnie popękają i trzeba będzie dorobić nowe samemu. Po zdjęciu głowicy i płyty zaworowej na stronie ssącej będzie taka śrubka na śrubokręt płaski z małym otworem na przelot i to właśnie trzeba zaspawać a odpowietrzenie to np. przewiercić korek wlewu oleju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj