Alternator BOSCH 90A
 

Alternator BOSCH 90A

  • 8167 wyświetleń

Nowy alternator Bosch 90A w zetorze



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • damianbizon
  • 37 747

Mam taki sam w c-360. Nigdy więcej prądnicy :P Od założenia alternatora czyli 1,5 roku ani razu nie ładowałem aku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radekk
  • 157 710

Gdzie kupiony i jaki koszt? Trzeba mocowanie przerabiać? Kółko pasowe takie miał czy trzeba było coś dorabiać?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzys123
  • 21 548

Alternator składany z nowych części na wzór Magnetona. także nic nie trzeba przerabiać, jedynie odłączyłem stary regulator od instalacji. Może jeszcze założę grubszy przewód ten +

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Radekk
  • 157 710

Składany z nowych części,to znaczy kupowałeś wszystko osobno i składałeś? Myślałem ,ze alternator od jakiegoś auta jest i koło pasowe tylko przełozyłeś ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzys123
  • 21 548

Tak można powiedzieć że każda część osobno kupowana,nawet kółko pasowe. Zamontowany jest także moduł obrotomierza

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DarekD
  • 70 1546

o jakim module piszesz ? Przecież czujnik obrotomierza to odzielna prądniczka !!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzys123
  • 21 548

w tym alternatorze jest to wbudowane, tak jak w samochodach z silnikiem diesla. A w pokrywie rozrządu jest nadal oryginalna.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • look19
  • 30 1069

o jakim module piszesz ? Przecież czujnik obrotomierza to odzielna prądniczka !!

 

Kolega ma na myśli zacisk "W" alternatora, tj w golfie 2 1.6 td (wersja z obrotomierzem).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

No i teraz brakuje fanarków jak na taką elektrownię :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Tak można powiedzieć że każda część osobno kupowana,nawet kółko pasowe. Zamontowany jest także moduł obrotomierza

Wiem, że temat stary jak węgiel, ale muszę napisać. Każdy alternator można podłączyć do obrotomierza, nie ma tam żadnego modułu, a wynika to z jego zasady działania.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj