damianbizon 37 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 37 747 Mam taki sam w c-360. Nigdy więcej prądnicy Od założenia alternatora czyli 1,5 roku ani razu nie ładowałem aku. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Radekk 157 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 157 710 Gdzie kupiony i jaki koszt? Trzeba mocowanie przerabiać? Kółko pasowe takie miał czy trzeba było coś dorabiać? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzys123 21 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 21 548 Alternator składany z nowych części na wzór Magnetona. także nic nie trzeba przerabiać, jedynie odłączyłem stary regulator od instalacji. Może jeszcze założę grubszy przewód ten + Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Radekk 157 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 157 710 Składany z nowych części,to znaczy kupowałeś wszystko osobno i składałeś? Myślałem ,ze alternator od jakiegoś auta jest i koło pasowe tylko przełozyłeś ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzys123 21 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 21 548 Tak można powiedzieć że każda część osobno kupowana,nawet kółko pasowe. Zamontowany jest także moduł obrotomierza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DarekD 70 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 70 1546 o jakim module piszesz ? Przecież czujnik obrotomierza to odzielna prądniczka !! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzys123 21 Napisano Wrzesień 15, 2013 Zaawansowany 21 548 w tym alternatorze jest to wbudowane, tak jak w samochodach z silnikiem diesla. A w pokrywie rozrządu jest nadal oryginalna. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
look19 30 Napisano Październik 14, 2013 Zaawansowany 30 1069 o jakim module piszesz ? Przecież czujnik obrotomierza to odzielna prądniczka !! Kolega ma na myśli zacisk "W" alternatora, tj w golfie 2 1.6 td (wersja z obrotomierzem). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Grudzień 26, 2013 No i teraz brakuje fanarków jak na taką elektrownię Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Profil usunięty Napisano Styczeń 5, 2016 Tak można powiedzieć że każda część osobno kupowana,nawet kółko pasowe. Zamontowany jest także moduł obrotomierza Wiem, że temat stary jak węgiel, ale muszę napisać. Każdy alternator można podłączyć do obrotomierza, nie ma tam żadnego modułu, a wynika to z jego zasady działania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się