Zetor 4718
 

Zetor 4718

  • 4744 wyświetleń

No nareszcie sie pozbyłem pługa i czołownicy, czekałem dłuższy czas na ten moment i nareszcie nastał laugh.png

Zetor umyty szamponem samochodowym, troszke płynu do naczyń, i troszke nabłyszczacza samochodowego, ale nie był pucowany tylko z grubsza obmyty po zimie.

Mam prośbe, każdemu komu sie podoba mój zetor niech napisze że mu sie podoba, a każdemu komu sie nie podoba niech napisze co mu sie nie podoba ok? smile.png

Aa i zgadujcie co bedzie kolejnym udoskonaleniem bardz niedługo cool.png



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bartek0689
  • 38 656

podoba się i to baardzo :P  a co bym zmienił... dach, albo całą kabinę, choć ta daje klimat, choć trochę wąska :P tak więc dach i tłumik :P kapcie z przodu mogły być szersze, a i przerzucił bym kierunki do przodu kabiny z błotników ;) zostawiam 5 :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gospodarz97
  • 130 994

No ja też bym wymienił dach i tłumik, i te błotniki o których Ci mówiłem :P


 


I Piona oczywiście :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris14
  • 267 8517

W miarę możliwości psiknij farbą rozdzielacz i ramiona lusterek, niezbyt kłopotliwe a poprawi ogólne wrażenie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukasx21
  • 165 1532

A mi się nie podoba, szczególnie te białe felgi i ta biała siatka, trąbki też nie pasują generalnie gdyby obok postawić obok c360 ładnie utrzymaną to miała by więcej uroku... Takie jest moje zdanie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

@bartek0689 No ta daje klimat ale ciasno w tym klimacie troche :P Jak bedzie wiecej funduszy to przemyśle czy lepiej zmienic kabine czy dach dorobić. Wolał bym zmienic kabine na taka od c360 ale nie wiem czy bedą pasowac uchwyty.  :( No a tłumik dlaczego? Jak by go pomalował to wydaje mi sie że fajny jest, ani nie glośny ani nic i chodzi jak mf 255 :P


Apropo kapci i kierunków to moze kiedys w wolnym czasie :) Dzieki :D


@Gospodarz97 Nie marudz mi z tymi błotnikami noo, nie pasuja, mówiłem ci juz :D Dzieki :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slawek3220
  • 656 4851

ja bym zmienił tłumik, założył inne lusterka i ramiona lusterek, założył lampę błyskową i założył te białe lampy kierunkowskazów i wtedy by wyglądał zetor bajecznie


 


a jak tam poszukiwania nowego ciągnika, znalazłeś coś ciekawego ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

@Czarox Dzieki smile.png

 

@kris14 To znaczy rozdzielacz bedzie jutro lub po jutrze zdjety także to nie bedzie problem, a na przyszły sezon zimowy planuje już coś na joystick, bo mam joysticki od koparki takze wiesz smile.png Apropo uchwytow to zobaczysz tongue.png

 

@lukasx21 Apropo felg to było do wyboru: białe, kość słoniowa, czerwone lub szare, ale jakos białe mi sie podobaja najbardziej i dlatego taki kolor. Biała siatka bo czarna może byc ale ciagnik jest wiedy mało kolorowy, taki trasy sie wydaje. Jak by obok postawić zaniedbana c360 i ładnie odszykowanego zetora to tez byś zmienił zdanie. Ale cóż, mam nadzieje że jak bedziesz obserwowal mój profil, to za jakis czas zmienisz zdanie smile.png Pozdrawiam serdecznie smile.png

 

@sławek3220 Lusterka nie sa najgorsze, dobrze w nich widać, a ramiona mam w najbliższych planach. Lampa błyskowa jest z lewej strony, a apropo białych lamp to pomyslimy :)

 

Apropo nowego ciagnika to sobie że tak powiem odpuściłem, cós robota duza jest ale i bym musiał troche zainwestować a na tego też będę mial robote, wieć stwierdziliśmy z tatą że tego doszykować i nie bedzie źle. A jest jeszcze druga sprawa że ja osobiście bede jezdzil na swoje roboty wiec bede musiał tankować ze swojej kieszeni a zetor mieści sie w 3 litrach na godzine, także to jest taki wiekszy powód :D

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 192 1215

Powiem tyle zarąbista fanfara, 3 litry na godzinę to bardzo ładny wynik, nie do osiągnięcia w 4011 :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

@DK94 Fanfara może wykonanie wizualne słabe, bo po 2 latach zaczął ,,chrom'' odłazić i juz niezbyt ładnie to wygląda, ale dźwiek jest niesamowity, jest bardzo głośna, a duzym atutem jest to że nie trzeba do niej pneumatki, bo ma własny kompresorek. Powiem ci że każdy nie wierzy że pali 3 litry, kolega równiez mówil ze nie ma nawet takiej opcji ze musi wziąc wiecej, i tankowalem przy nim, jezdzilem z nim caly czas i mierzone bylo przy nim to az mu gały na wieszk wyszły ale sie zdziwil ale to prawda. A 4011 ile ci wyjdzie na godzine odsniezania ? :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaWeL07
  • 351 7516

Chyba wiem co będzie kolejnym udoskonaleniem :P


 


Proponowałbym pomalować dach na biało :)


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

@ursus912ic330 Tutaj ty maske tylko szczotą i płynami przejechałem, a tak to reszta z grubsza jak narazie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek0689
  • 38 656

mam taki sam tłumik w c-360 i chodzi ładnie,no i pasuje mu nie powiem, ale bardziej mi się podobają z wykrzywioną górą, coś jak mam w zetorku, ale to tylko moje objekcje :P Ogólnie super maszynka :P sam bym coś takiego za 60 zamienił :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DK94
  • 192 1215

4718zetor Spalania przy odśnieżaniu jako taki nie mierzyłem. Spalanie zależy głównie od ustawienia pompy, miałem okazję przekonać się o tym w wakacje 2012 gdy zrobiłem w lipcu około 14 kursów po pustaki, w dwie strony odległość około 12km. Początkowo zaraz po remoncie do pierwszego tygodnia lipca miałem w moim pompę wtryskowa od Zetora z rozwalonym regulatorem obrotów. Objawy były takie, że jak depłem na gaz na luzie i wszedł powyżej 1800 obrotów to ich nie trzymał tylko się rozbiegał bez końca i wychodziły obroty grubo po za skalę, z ładunkiem górki nie widziałem a trzeba było robić redukcję do 3 i palił na tym odcinku 12km jedno wiaderko + - około 10 litrów. Kupiłem pompę od sąsiada nie używaną po regeneracji, która była regenerowana na początku lat 90. Po zmianie pompy trzyma mi obroty idealnie i w końcu poczułem moc 42 KM biggrin.png. Z nową pompa robiłem około 2 kursy dziennie, rano i wieczorem. Na te dwa kursy wychodziło mi spalanie około 3,5cm - 4cm (nie wiem ile to jest na litry, obiecuję sobie od pół roku, że wyskaluję sobie patyk co 5 litrów). Przy czym nie była to jazda do oporu tylko tak mniej więcej około 1600-1800 obrotów na minutę. Mój zestaw transportowy wyglądał wtedy tak http://www.agrofoto....sus-c-4011-woz/ Teraz jak wyremontuję D44A i zrobię T (na razie mam tylko cool.png to więcej pośmigam, wtedy obliczę Ci dokładne spalanie.

 

 

 

PS można zapytać gdzie zdawałeś kategorię T?

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 4718zetor
  • 46 1342

@DK94 Mój niestety nie trzyma niskich obrótów, ale mysle ze trzeba mu zmienic regulator obrotów który jest w pompie, ale juz z rok szukam i nigdzie nie moge tego cholerstwa dostac :( U mnie zrobilem sobie taki bagnecik z przedziałka co 5 cm To po obliczeniach wychodzi mi że 5 cm na bagnecie to jest 8 litrów w zbiorniku :)


Prawo jazdy zdawałem w piotrkowie trybunalskim, w kwietniu 2012, jezdzilem zetorem 5320 jak dobrze pamietam, jesli tez cie to interesuje :D pozdrawiam :)


 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj