Rafi93 3 Napisano Marzec 12, 2011 Zaawansowany 3 503 ile on tam siedział , jak to w ogóle się stało Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gelzak93 0 Napisano Marzec 13, 2011 Zaawansowany 0 223 Siedział trzy dni.Drzewo ciągnął i się przerwało po nim.Wyciągał go JD 6920,Deutz 130km,Deuzt 100km i Cat koparka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Marzec 13, 2011 Zaawansowany 29 2291 Ps to Zetor chyba że kabina tylko zetorowska Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Dare0x 1 Napisano Marzec 13, 2011 Zaawansowany 1 507 a co byś zrobił jak by pisało lamborgini ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Dare0x 1 Napisano Marzec 13, 2011 Zaawansowany 1 507 a co byś zrobił jak by pisało lamborgini ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zenek22 3 Napisano Marzec 14, 2011 Zaawansowany 3 1143 Jak chcesz coś napisać kolego to chociaż poprawnie(chodzi mi o nazwe). Ja wywnioskowałem z wypowiedzi @Skofo że ma pewne wątpliwości co do marki i kabiny... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
FINN 1478 Napisano Marzec 14, 2011 Zaawansowany 1478 5807 noo to się nazywa walczyć do konca.. wpadka ładna... ja wiem jak to na bagnach bywa... ostatnio jak byłem po drzewo to podjezdzałem tylko az pod jedno i wyciagałem pod przyczepe... z resztą nie podjeźdzałem pod samo, tylko miałem taka linę 10m ża stałem na bardziej stabilnym terenie, bo nie było mowy nawet 2 raz podjeźdzać...a to jest na pewno zetor 8145, no chyba że była przerabiana to co innego Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MajsterPopsuj88 61 Napisano Marzec 17, 2011 Zaawansowany 61 931 Nie chce sie wymądrzać ale ja bym sam wyjechał.Miałem podobnie niedawno wpadłem do kanału bo zarwał sie podemną lód. Ciągnik dwukrotnie wyglądał tak jak ten. Za pierwszym razem sąsiad wyciągał mnie 1224, trzeba było troche szarpac i podkopywac, ogólnie nie było to zdrowe dla ciągnika. Za drugim razem zrobiłem tak,że pod tylne koło poszedł dwuteownik potem przywiązałem go to felgi liną parcianą tak ze felga nawet sie nie porysowała czego sie obawiałem.Potem blokada polowe i wsteczny, ku mojemu zdumieniu ciągnik momentalnie poszedł w góre. Podłożyliśmy pieńki w dziure i stał na wierzchu.Podobnie zrobiłem z przednim kołem. Po tych kombinacjach ciągnik wyszedł bez najmniejszego szwanku nie licząc uwalonych felg ale o własnych siłach.Pomysł jest dobry ale pod warunkiem ze felgi mają otwory. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się