Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    Belarus 1025.4

    Teraz tak drodzy koledzy posiada on:
    -105 km
    -silnik mmz lecz zo osprzętem Deutza czyli jest na common railu
    -komputerek pokładowy
    -hydraulikę Bosch
    -i atrakcyjną cenę

    Inne obrazki użytkownika

    20 Komentarzy


    Atrakcyjną cenę!! Tzn. jesli można spytać ile za niego wołaja?
    120tyś chyba. Wszystko w nim jest ładne ale on jest poprostu brzydki :lol: już te metalowe maski na miejszych są ładne
    A wnętrze zmieniono?Jeśli tak to wrzuć fotki ;)
    Z tego co widziałem to deska rozdzielcza jest inna jakieś inne zegary i pierdzielniki niektóre :)
    cena to 105 tysi a nie 120 wiec nie jest taki strasznie drogi
    szpetny to on jest ale coś za coś :)
    co do wnętrza to nie ma praktycznie zmian w porównaniu z tymi w metalowej masce
    A przekładnie jaką ma?
    wydaje mi sie ze taką samą jak np pronar 1025 wiec nie ma tu mowy o biegach pod obciązeniem itp.
    Witam
    za dopłatą skrzynia będzie może inna,znalazłem dane techniczne 1025.3.2 ciekawe ja w rzeczywistości to wyląda


    http://www.slazak.pl/download/s2.pdf
    no czyli sa skrzynie z powershiftem
    zapewne takie sa nie mowie ze nie lecz ten mial zwykły klasyczny manual taki sam jak w kazdym belerusie mtezecie i pronarze (ciekawe jaka jest dopłata za tą skrzynie powershift)
    właśnie na tej składnicy w lato stał belarus z silnikiem deutza(zaznaczam iż był to orginalny silnik tej firmy) bodajze o mocy 140 km wyposazony też w ten komputerek który nie jest taki calkiem podly, a ten egzemplarz zamieściłem dla tego ze zaciekawił mnie system zasilania silnika i kultura jego pracy, oczywiście w porównaniu ze starymi silnikami na zwyklej pompie