Skocz do zawartości

Kliknij na zdjęcie aby powiększyć



    John Deere 8330

    Tagi: john deere, 8330

    1 opis fotkiW drodze. Czyżby do mnie? Dodany obrazek

    2. Kumple zastanawiają się którego wybrać - 8330 czy 8330 ???

    Inne obrazki użytkownika

    11 Komentarzy podziel się zdjęciem


    po co mają upuszczone powietrza w kołach te JD ?? ;)
    Pewnie żeby miescily sie pod wiaduktami
    lepsza przyczepność do naczepy niż na napompowanych, niezjadą tak szybko jak by cos
    pewnie na ukraine jadą ,bo często tam takie widzę :D
    Akurat na Ukrainę to jd rzadko jadą. Tam wolą case i nh :rolleyes:
    Akurat połowa produkcji jd z Niemiec idzie na wschód.


    nie cytujemy ostatniego postu ;) -lysyrolnik
    Widocznie nie tam, codziennie jeżdżę trasą którą wożą te wszystkie statki i widzę co jedzie. Zresztą kilkanaście razy stałem na przejściu granicznym z Ukrainą i może jeden raz widziałem jd. :rolleyes: A jeśli mówisz że na wschód to może do Polski?
    ja najwiecej widze jak na ukraine walą to case CATY i nh ale jd tez są
    Przybliże że samochód miał gdańskie numery (ale to pewnie o niczym nie świadczy) i stał na drodze krajowej nr 78.

    Widocznie nie tam, codziennie jeżdżę trasą którą wożą te wszystkie statki i widzę co jedzie. Zresztą kilkanaście razy stałem na przejściu granicznym z Ukrainą i może jeden raz widziałem jd. :rolleyes: A jeśli mówisz że na wschód to może do Polski?

    Raczej nie do polski. Obecenie na nowy ciągnik trzeba czekać około roku. Ciągniki JD produkowane są na jednej taśmie(każdy model na tej samej), i tak: zgłoszenie do fabryki przysyła dealer, zostaje to wprowadze w system i się czeka... Od samego początku do ciągnika zostaje przyłaczona "tabliczka", z info kto jest zamawiającym( kraj, nazwisko itp.) Będąc w Mannheim można zaobserwować, że co drugi ciągnik z taśmy ma tabliczke z krajem ze wschodu(Rosja, Kazachstan, Ukraina) NIe wiem czy transport kołowy jest opłacalny jeśli fabryka ma bezpośrednie połączenie kolejowe. Popyt na ciągniki jest tak wielki, że firma zdjeła produkcje ładowarek z taśmy. Jeśli fabryki nie wyrabiają to bierze się co jest na rynku. A tak propo gdzie są produkowane CNH w europie??