20 Lat w Polsce

trouw-logo.jpg



Trouw Nutrition International światowy lider w produkcji premiksów witaminowo-mineralnych, innowacyjnych dodatków paszowych oraz lider w doradztwie żywieniowym świadczonym dla przemysłu paszowego i hodowców zwierząt gospodarskich, obchodzi w Polsce swoje 20-lecie.

Dwadzieścia lat to długi okres w historii firmy – w tym czasie dokonało się wiele znaczących zmian, czego najlepszym przykładem może być nasza oferta produktowa. Na początku obejmowała tylko premiksy przemysłowe i premiksy farmerskie dla wszystkich gatunków zwierząt gospodarskich. W ciągu lat była systematycznie poszerzana o nowe kategorie produktów: preparaty mlekozastępcze dla cieląt, specjalistyczne pasze dla młodych zwierząt, produkty prozdrowotne, premiksy płynne, koncentraty i pasze pełnoporcjowe. Ważną pozycję stanowią także dodatki paszowe – innowacyjne produkty techniczne oraz surowce paszowe.

Różnorodna oferta wysokiej jakości produktów nie byłaby możliwa, gdyby nie nowoczesna, stale udoskonalana fabryka. W 1993 roku zaczynaliśmy z jedną linią do produkcji premiksów, w 2012 roku mamy ich 4 – do produkcji premiksów, koncentratów, preparatów mlekozastępczych i premiksów płynnych. Nasza wytwórnia uznawana jest za jedną z najnowocześniejszych wytwórni w Polsce i w Europie. To u nas po raz pierwszy w tej branży został wprowadzony
unikalny system kodów paskowych służący do identyfikacji zarówno surowców, jak i gotowych produktów. Jako pierwsza firma polskiej branży paszowej uzyskaliśmy certyfikat ISO 9001 (1997) oraz certyfikat jakości GMP (1999). Obecnie zapewniamy bezpieczeństwo naszych produktów efektywnie stosując narzędzia HACCP i zasady Dobrej Praktyki Produkcyjnej GMP OVOCOM. Posiadamy także certyfikat jakości QS (2008). Oczywiście nowoczesna wytwórnia i produkty to nie wszystko – najważniejszy w tym wszystkim jest człowiek i jego wiedza. Od zawsze w firmie zatrudniani byli najlepsi specjaliści z zakresu żywienia i produkcji zwierzęcej. W 1992 roku Dział Sprzedaży liczył 4 osoby, w tym dwie pracujące w terenie. Obecnie nasz Zespół Sprzedaży to ponad 50 osób. Nie możemy pominąć roli naszych Kolegów z pozostałych działów, niezwykle doświadczonych i zaangażowanych w pracę, bez których fabryka nie mogłaby sprawnie funkcjonować.

Lokalna Społeczność

Każdy zakład produkcyjny, także i nasz, działa w określonym otoczeniu; nasze otoczenie to Grodzisk Mazowiecki i jego lokalna społeczność. Przez te wszystkie lata funkcjonowaliśmy w zgodzie z otaczającymi nas ludźmi i środowiskiem. Staramy się być zawsze tam, gdzie jesteśmy potrzebni i możemy pomóc najsłabszym. Dlatego nasza uwaga jest skupiona przede wszystkim na najmłodszych i na tych, którzy z różnych powodów nie radzą sobie w życiu. Co roku współfinansujemy wyjazd wakacyjny dzieci organizowany przez lokalny oddział Polskiego Związku Katolicko – Społecznego, podobnie jak co roku wspieramy grodziską Szkołę Podstawową z Oddziałem Integracyjnym. Nasze działania nie ograniczają się tylko do Grodziska Mazowieckiego. Przekazujemy wsparcie w różnej formie Towarzystwu Opieki Nad Ociemniałymi w Laskach, Stowarzyszeniu Pomocy Bliźniemu „Mar-Kot”, Stowarzyszeniu Monar – Osada dla Osób Bezdomnych, Domowi Samotnej Matki z Dzieckiem „Dar Serca” czy Stowarzyszeniu Integracyjnemu Wspólnoty „Barka”. Przez 20 lat obecności na rynku nigdy nie zapomnieliśmy, że najważniejszy dla nas jest klient. Dostarczając najwyższej jakości produkty pomagamy naszym klientom uzyskać, jak najlepsze
wyniki produkcyjne, a co za tym idzie także i wysokie efekty ekonomiczne. Klientów wspomagamy fachowym doradztwem, za którym stoi know-how całego Nutreco. Nasi klienci to nasi Partnerzy, którzy aktywnie uczestniczą we wspólnych akcjach organizowanych na rzecz lokalnych społeczności. Tak było w przypadku cyklu imprez dla dzieci z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka, które dostarczyły wiele radości i niespodzianek dzieciom w Zarzeczewie, Kłecku, Lubawie, Bądkowie, Tuszewie czy Konopnicy. Tak też było w przypadku akcji „Happy Baby”, kiedy dzieci ze szkół podstawowych m.in. w Rozmierzu, Chełmnie, Kamionnej, Kaźmierzu, Pogorzeli, Markowej, Abramowie, Łagiewnikach, Rojewicach, Małyniu i Konopnicy dostały w prezencie ciepłe zimowe czapki.

Odpowiedzialność Społeczna (CSR)

Będąc częścią Grupy Nutreco, która jest jednym z trzech największych, globalnych producentów żywności dla zwierząt, bierzemy świadomą odpowiedzialność za wpływ, jaki nasze działania i produkty mają na środowisko naturalne. Szacuje się, że liczba ludności w 2050 roku będzie wynosić 9 miliardów, aby wyżywić świat musimy już dzisiaj podwoić produkcję żywności. Obecnie jednak zużywamy zbyt wiele zasobów, aby pokryć bieżące potrzeby świata. Aby rozwój mógł przebiegać w sposób zrównoważony, należy podwoić produkcję i zredukować o połowę emisję CO2 przy jednoczesnym zachowaniu rozsądku ekonomicznego. Taka idea przyświeca polityce zrównoważonego rozwoju, która sukcesywnie jest wprowadzana w Grupie Nutreco i firmie Trouw Nutrition Polska.

Zaloguj się, aby obserwować  
agrofoto
Zaloguj się, aby obserwować  


0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj