Skocz do zawartości




Zdjęcie

Nowa identyfikacja wizualna Nunhems – Bayer CropScience Vegetable Seeds.

Napisany przez agrofoto, 03 kwiecień 2014 · 605 wyświetleń

Nowa identyfikacja wizualna Nunhems – Bayer CropScience Vegetable Seeds. Nowy wygląd, ten sam globalny specjalista!

Nunhems – Począwszy od kwietnia 2014 roku firma Nunhems zmienia swoją identyfikację wizualną – będzie sprzedawać swoje nasiona warzyw pod marką Bayer CropScience. Jednostka organizacyjna, prowadząca tą działalność, przyjmie nazwę Bayer CropScience Vegetable Seeds, a zakres jej odpowiedzialności obejmie wszystkie działania związane z nasionami warzyw na całym świecie, od badań po obsługę posprzedażową.

Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems będzie powiązana z marką produktów Bayer CropScience Seeds (Nasiona) oraz Crop Protection (ochrona roślin). W związku z tym wszystkie materiały takie jak opakowania, reklamy, broszury oraz materiały internetowe poddawane są aktualizacji i będą stopniowo wdrażane począwszy od 1 kwietnia 2014 roku.

„Zachowamy nazwę Nunhems jako markę naszych produktów w hołdzie dla uznania, jakim cieszy się ona na naszym rynku. Największe znaczenie dla naszych klientów – z których wielu już wie, że tworzymy jedną firmę – ma utrzymanie naszej pozycji globalnego specjalisty” – podkreślił Joachim Schneider, dyrektor Vegetable Seeds. „Będziemy nadal dostarczać naszym klientom innowacyjne produkty wysokiej jakości, dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Będziemy kontynuować naszą efektywną współpracę w ramach zespołów ds. upraw, aby śledzić i udostępniać informacje oraz świadczyć usługi wnoszące dodatkową wartość do ich działalności”.

„Dzięki podkreśleniu naszej przynależności do marki Bayer, z jej długą tradycją, ogromnym wkładem w nauki przyrodnicze, zdolnością do innowacji, dobrą reputacją, rozpoznawalną marką i jej zaangażowaniem w rolnictwo” – kontynuuje Joachim Schneider – „oraz dzięki jej wsparciu dla naszej działalności w dziedzinie nasion warzyw powyższe obietnice zyskują jeszcze na wiarygodności”.

Nowa identyfikacja wizualna marki Nunhems odzwierciedla ogólną strategię firmy Bayer, polegającą na znaczącym podnoszeniu wartości portfolio w dziedzinie owoców i warzyw.

„Wnosimy swój wkład na rzecz poprawy bezpieczeństwa żywności na świecie” - podkreślił Frank Terhorst, dyrektor działu nasion w Bayer CropScience. „Aby to osiągnąć, koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań w uprawach, które obejmują nasiona, chemiczną i biologiczną ochronę upraw oraz kompleksowe programy wsparcia i usług. W tym kontekście nasiona warzyw są wartościową częścią naszego portfolio, dzięki swoim unikatowym właściwościom oraz platformie ścisłej współpracy z klientami”.


O Bayer CropScience

Grupa Bayer to międzynarodowa firma działająca w trzech kluczowych obszarach: ochrony zdrowia, środków ochrony roślin i wysoko specjalistycznych materiałów. Bayer CropScience, spółka zależna Bayer AG, działająca w sektorze rolniczym, której roczna sprzedaż wynosi 8,383 mld EUR (2012), jest jedną z wiodących światowych firm innowacyjnych w zakresie ochrony upraw w takich dziedzinach jak: nasiona, środki ochrony roślin, czy pozarolnicze produkty zwalczające szkodniki. Firma oferuje szeroką paletę produktów, włączając wysokiej jakości nasiona, innowacyjne rozwiązania w zakresie ochrony upraw oparte na chemicznych i biologicznych metodach działania, jak również kompleksowe usługi wsparcia w zakresie współczesnego, zrównoważonego rolnictwa. W obszarze rozwiązań pozarolniczych, Bayer CropScience oferuje szeroką gamę produktów i usług do zwalczania szkodników w domu i ogrodzie, a także do zastosowania w leśnictwie. Bayer CropScience zatrudnia na całym świecie 20 800 pracowników i jest obecny w ponad 120 krajach na całym świecie.
Więcej informacji na stronie www. bayercropscience.pl