Skocz do zawartości




Zdjęcie

Nowa marka produktów BASF - AgCelence

Napisany przez agrofoto, 10 luty 2014 · 547 wyświetleń

Nowa marka produktów BASF - AgCelence 3 lutego 2014 w hotelu InterContinental w Warszawie odbyła się konferencja prasowa firmy BASF Crop Protection.

Motywem przewodnim spotkania była prezentacja nowej marki produktów BASF - AgCelence.

AgCelence zapewnia dodatkowe korzyści wykraczające poza standardową ochronę roślin. Produkty AgCelence poprawiają zdrowotność oraz wigor roślin. Stosowanie produktów tej marki pozwala wykorzystać roślinom w pełni ich potencjał. Uzyskane wyższe plony są efektem połączenia lepszego wigoru roślin i wyższej tolerancji na stres – dając wynik, na który czekają rolnicy. AgCelence to marka związana nie tylko z Europą. Koncern BASF zarejestrował bowiem na całym świecie produkty AgCelence przeznaczone dla ponad 30 upraw. W Polsce do tej pory pod parasolem AgCelence znalazły się produkty do ochrony zbóż, kukurydzy, rzepaku oraz warzyw.

Konferencję otworzył dyrektor działu BASF Crop Protection - Władysław Wojtyła. Wskazał na wyzwania jakie czekają branżę w najbliższym sezonie. Jacek Brol – kierownik działu marketingu, podsumował miniony sezon w Europie i w Polsce, a także podkreślał 1 pozycję firmy BASF w sektorze fungicydów zbożowych. Korzyści ze stosowania Retengo Plus na rynku duńskim – m. in. wpływ na poprawę jakości i ilości mleka opisywał Anders Fjendbo – szef sprzedaży Crop Protection z BASF w Danii. Druga część konferencji poświęcona była nowym produktom BASF w Polsce, występującym pod marką AgCelence. W nowym sezonie BASF Crop Protection wprowadza na rynek Adexar Plus – innowacyjny fungicyd zbożowy z Xemium, Systivę – pierwszy bezopryskowy fungicyd donasienny i Retengo Plus – pierwszy fungicyd przeznaczony do ochrony kukurydzy. Dodatkowe korzyści AgCelence posiadają także produkty już istniejące w ofercie BASF: Pictor, Cabrio Duo oraz Signum.