Skocz do zawartości




Zdjęcie

Farming Simulator 2013: Edycja Ursus

Napisany przez agrofoto, 22 luty 2013 · 1352 wyświetleń

Załączony obraz


„Farming Simulator 2013: Edycja Ursus” to najnowsza wersja jednej z najbardziej popularnych gier symulacyjnych na świecie. Efekt współpracy URSUSA oraz CDP.pl z grupy CD PROJEKT, trafi do graczy już na wiosnę.

Ursus to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek ciągnikowych nie tylko w Polsce ale i na całym świecie. W związku z rozszerzeniem profilu produkcji na pozostałe maszyny rolnicze postanowiliśmy razem z naszym nowym partnerem, czyli firmą CDP.pl stworzyć nowy symulator w oparciu o ciągniki i maszyny rolnicze produkowane w naszych zakładach. Jest to kolejny krok w kierunku realizacji globalnej strategii marketingowej dotyczącej promocji marki zarówno na rynku krajowym jak i na rynkach zagranicznych. Jesteśmy przekonani, że dzięki takim zabiegom Ursus odniesie sukces na zupełnie nowym dla nas rynku gier komputerowych.” – powiedział Karol Zarajczyk, Wiceprezes Zarządu Ursus S.A. W jego opinii wirtualny debiut Ursusa to nie tylko źródło nowych przychodów dla Spółki, ale również kolejny sposób na niestandardową promocję marki oraz szybkie i skuteczne dotarcie do najmłodszego pokolenia rolników.

Załączony obraz



„Farming Simulator” to jedna z najbardziej popularnych gier z gatunku symulatorów. Łącznie, na świecie, sprzedano ponad 3 mln gier z tej serii. Teraz, dzięki sile marki Ursus i doświadczeniu CDP.pl nowy, polski dodatek ma szansę dotrzeć do zupełnie nowych klientów. „Farming Simulator 2013: Edycja Ursus” powinien zainteresować również wiernych miłośników serii, którzy dostaną w nim do dyspozycji wiernie odwzorowane maszyny spod znaku Ursusa, łącznie z modelami historycznymi.

„Symulatory to bardzo szybko rosnący segment gier na naszym rynku. Tylko CDP.pl sprzedał w czwartym kwartale ponad 100 tys. gier z tego gatunku. Ten bardzo silny wzrost w stosunku do poprzednich okresów wpisuje się w ogólnoeuropejski trend” – powiedział Michał Gembicki, Członek Zarządu CDP.pl. Podkreślił, że polski rynek gier ewoluuje. Gracze to dziś nie tylko młodzi mężczyźni z wielkich miast, to również osoby szukające spokojniejszej rozrywki, grające od czasu do czasu i wybierający bardziej niszowe tytuły oraz gatunki gier. „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że taki produkt, w dodatku wykorzystujący jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek i modele kultowych traktorów zaprojektowanych i produkowanych w Polsce trafi już niebawem do naszej oferty” – dodał Gembicki.

Załączony obraz



Jednym z atutów gier z serii „Farming Simulator” jest realizm idący w parze z przystępnością rozgrywki. Gracze oczekują, aby gra maksymalnie odwzorowywała prawdziwe warunki, cenią też fakt, że pojawia się w nich prawdziwy sprzęt rolniczy producentów, którzy licencjonują swoje marki. Wykorzystanie marki Ursus, tak popularnej również poza granicami naszego kraju, sprawi, iż wiele osób usłyszy o grze po raz pierwszy.

Gra trafi do sklepów już na wiosnę. Premiera ma mieć miejsce na najbliższych Targach Techniki Rolniczej Agrotech w Kielcach. Już dziś grę można zamówić w przedsprzedaży na serwisie CDP.pl. Gra ukaże się w trzech edycjach: w wersji podstawowej „Farming Simulator 2013” z dodatkiem „Ursus” w cenie 99,99 zł, jako sam dodatek w cenie 39,99 zł oraz w wersji kolekcjonerskiej w cenie 179,99 zł.

Załączony obraz




O FIRMACH

URSUS SA to ponad 120 lat rozwoju mechanizacji polskiego rolnictwa, zbierania doświadczeń i podtrzymywania przemysłowych tradycji w oparciu o rodzimy kapitał. Spółka zajmuje się produkcją i sprzedażą ciągników oraz maszyn rolniczych. W ofercie produktowej Ursus stawia przede wszystkim na jakość wykonania oraz nowoczesne wzornictwo. Ursus SA jest jedyną spółką z segmentu maszyn i urządzeń dla rolnictwa notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

CDP.pl (wcześniej CD Projekt) to firma działająca na krajowym rynku zajmująca się od 18 lat wydawaniem i dystrybucją gier komputerowych, a od 2009 r. również filmów na DVD oraz Blu-ray. W październiku 2012 r. Spółka uruchomiła serwis cyfrowej dystrybucji gier CDP.pl. Spółka należy do notowanej na GPW grupy CD PROJEKT S.A., producenta gier komputerowych.






Jeśli masz konto na Facebooku możesz zalogować się klikając w przycisk