Skocz do zawartości




Zdjęcie

Serwis szyty na miarę

Napisany przez agrofoto, 28 listopad 2012 · 614 wyświetleń

Dodany obrazek


Pierwszą maszynę sprzedaje dział handlowy, a kolejne – dział obsługi posprzedażnej, w którym zawiera się serwis oraz części zamienne. Takie działanie stanowi podstawę dobrego funkcjonowania na rynku. Firma PK Serwis z Wrocławia konsekwentnie tę zasadę realizuje. Bogata oferta serwisowa w szerokim zakresie obejmuje m.in. marki: Bobcat, Ingersoll Rand, Montabert, zapewniając tym samym klientom bezpieczeństwo i możliwość czerpania z zakupionych maszyn maksymalnych korzyści. Dzięki dobrej koncepcji serwisowej użytkownik może lepiej zarządzać swoim parkiem maszynowym, redukować koszty eksploatacji, zwiększać produktywność oraz zapewnić sprzętowi jak najwyższą wartość odsprzedaży.

Historia firmy

Dodany obrazek



PK Serwis ma bogate korzenie. Firma powstała 20 lat temu i w początkowym okresie działalności skupiała się na obsłudze serwisowej i sprzedaży części do maszyn polskiej produkcji Huty Stalowa Wola oraz Fadroma. Z czasem rozszerzyła ofertę o sprzedaż maszyn nowych i po remontach kapitalnych.
Początek współpracy PK Serwisu z Bobcatem datowany jest na 1999r. Jako jeden z pierwszych dealerów Bobcata na terenie Polski, miał on okazje zdobyć doświadczenie niezbędne do sprawnej i kompleksowej obsługi klientów - Obecnie obsługujemy klientów z terenu Dolnego Śląska i Opolszczyzny. Zależy nam, aby PK Serwis był kojarzony z marką Bobcat. Skutecznie pomaga nam w tym wystrój biura oraz charakterystyczne oznakowania na samochodach. Z roku na rok rośnie grono naszych klientów. Nie udało by nam się to bez wsparcia ze strony Producenta, który w ramach współpracy zapewnia nam intensywny program szkoleń dla sprzedawców i serwisantów, dostęp do materiałów marketingowy, no i oczywiście dobry produkt - mówi Agnieszka Pukacz, dyrektor biura PK Serwis.

Jakość podstawą sukcesu

PK Serwis dysponuje personelem oraz zapleczem techniczny umożliwiającym kompleksową obsługę klientów w zakresie sprzedaży maszyn, serwisu oraz dostawy części zamiennych. Od kilku lat prowadzi również wypożyczalnię miniładowarek i minikoparek Bobcat. - Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów, a ponieważ w ostatnim czasie odnotowaliśmy zwiększone zapotrzebowanie na wynajem sprzętu – uruchomiliśmy wypożyczalnię. Jest to dobra forma promowania produktu i przyzwyczajania klienta do marki – podkreśla pani Agnieszka.

Dodany obrazek



Popularność maszyn Bobcat

- Chcemy być kojarzeni z marką Bobcat. Eksponujemy charakterystyczną głowę rysia, w niewielkim ułamku można dostrzec nazwę naszej firmy. Nasze samochody serwisowe są ciągle w trasie i są rozpoznawalne. Organizujemy pokazy, wyjazdy do klienta, który może w swojej firmie czy gospodarstwie rolnym przetestować maszynę. Wśród ładowarek teleskopowych największą popularnością cieszy się model TL 470HF, głównie wśród rolników. W wachlarzu minikoparek prym wiodą aktualne modele E14 i E16 oraz E26, E32 i E35.


Dodany obrazek







Wspieranie klientów

PK Serwis ma wielu zaprzyjaźnionych klientów, przez co zna specyfikę wykonywanych przez nich robót, ich sytuację i potrzeby. - Staramy się być w stały kontakcie z naszymi Klientami, chcemy żeby wiedzieli, że mogą liczyć na nasze wsparcie i pomoc. Z takich relacji my również czerpiemy wiele korzyści, ponieważ doświadczenia użytkownika maszyny są bardzo istotną informacją przy kolejnych tego typu transakcjach. Zależy nam również, aby klient w pełni wykorzystywał możliwości posiadanej maszyny, a dzięki częstym kontaktom możemy szybko zareagować, gdy zauważymy, że potrzebuje naszej rady czy pomocy. Przykładowo, jeden z naszych klientów zamiast wykorzystywać posiadaną miniładowarkę z równiarką i systemem laserowym, korzystał z usług firm zewnętrznych. Przyczyna okazała się banalna, przeszkolony przez nas operator zmienił pracę, a nowy nie potrafił obsługiwać systemu laserowego. Dodatkowe szkolenie rozwiązało problem.
Obecnie firma ta jest dla nas świetną rekomendacją przy sprzedaży równiarek.

Loco PK Serwis

Rozwój PK Serwis jest uwarunkowany zachowaniami rynku. Pracownicy wkładają wiele wysiłku, by efekty ich działań były widoczne. Tworzymy zgraną grupę. Każdy z nas ma jakieś powody dla których tutaj jest. Dla mnie jest to satysfakcja z każdej sprzedanej maszyny, z każdego zdziwienia dyrektora czy prezesa, że kobieta potrafi zaprezentować i sprzedać maszynę, że ma wiedzę na jej temat, potrafi wsiąść za stery maszyny i zademonstrować jej walory w pracy. Czasami szkolę operatorów, są zaskoczeni, że młoda kobieta ich szkoli. Lubię to – podsumowuje Agnieszka Pukacz.

Dodany obrazek