Skocz do zawartości




Zdjęcie

CASE IH CAŁODOBOWE CENTRUM WSPARCIA CASE IH AFS

Napisany przez agrofoto, 25 czerwiec 2012 · 603 wyświetleń

Dodany obrazek



CASE IH URUCHAMIA CAŁODOBOWE CENTRUM WSPARCIA DLA UŻYTKOWNIKÓW SYSTEMÓW ROLNICTWA PRECYZYJNEGO CASE IH AFS.

Klienci Case IH Advanced Farming Systems® (AFS, Systemy Rolnictwa Precyzyjnego) z pewnością docenią to, że dzięki uruchomieniu Centrum Wsparcia AFS ich inwestycji w rozwiązania z zakresu systemów rolnictwa precyzyjnego towarzyszyć będzie dodatkowy poziom wsparcia. Dzięki dodatkowej pomocy – dostępnej przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku dla wszystkich urządzeń, od monitorów do technologii naprowadzania, od odbiorników do kontroli sekcji – klienci Case IH będą mieli możliwość wykorzystania w stopniu maksymalnym wiodących w branży innowacyjnych technologii, a całodobowy dostęp do dodatkowej platformy wsparcia technicznego pozwoli zminimalizować czas ewentualnych przestojów.

„We współpracy z autoryzowanymi dealerami Case IH Centrum Wsparcia AFS wyznacza nowe standardy w zakresie oferowanej przez Case IH pomocy w kwestiach związanych z systemami rolnictwa precyzyjnego Case IH AFS – wsparcia wymaganego przez dzisiejsze zaawansowane technologie” — mówi Uli Sommer, Case IH AFS product manager. „Dzisiaj, kiedy klient zatelefonuje do Centrum Wsparcia AFS, zostanie połączony z mówiącym w jego języku inżynierem wsparcia AFS zajmującym się wyłącznie kwestiami z zakresu współpracy technologii rolnictwa precyzyjnego ze sprzętem Case IH.”

Centrum Wsparcia AFS uzupełni szeroką gamę odznaczających się wysoką jakością usług oferowanych przez Case IH, a świadczonych we współpracy z siecią autoryzowanych dealerów — do dyspozycji klientów pozostawać będą przeszkoleni inżynierowie wsparcia posiadający szybki dostęp do dodatkowych zasobów. Inżynierowie ci, wyposażeni w specjalistyczną wiedzę oraz narzędzia, będą zajmować się także szczególnie złożonymi problemami. Będą również mogli korzystać ze wszystkich możliwości oferowanych przez scentralizowaną bazę danych, jak i zasobów informacyjnych, w tym z pomocy świadczonej przez inżynierów produktowych Case IH AFS.

„Możliwość udzielania przez Centrum Wsparcia AFS pomocy w terenie, a także koordynowania usług świadczonych przez dealerów, zapewni klientom Case IH dostęp do szerokiego zespołu ekspertów” — mówi Uli Sommer. „To uniwersalne rozwiązanie umożliwia personelowi Centrum Wsparcia AFS, a także pracownikom działów wsparcia technicznego poszczególnych punktów dealerskich, koordynowanie indywidualnych problemów aż do czasu ich rozwiązania. Dodatkowymi korzyściami są możliwości przekazywania na bieżąco informacji o problemach z produktami, trendach i analizach.”


Maksymalne wsparcie dedykowane klientom Case IH
„Celem Case IH jest zapewnianie klientom doskonałej obsługi, zaś nowe Centrum Wsparcia AFS umożliwia nam zaoferowanie całkowicie nowego poziomu wsparcia serwisowego” — dodaje Sommer. „Centrum zapewnia dealerom dodatkowe zasoby i pozwala na nawiązanie lepszych relacji z klientami Case IH dzięki szybkiemu i efektywnemu rozwiązywaniu problemów. Rozumiemy, że rolnictwo nie jest pracą, którą wykonuje się od poniedziałku do piątku od 9.00 do 17.00. Centrum Wsparcia AFS umożliwia właścicielom sprzętu oszczędność czasu i zwiększenie ogólnego poziomu efektywności. Stanowi ono doskonały przykład skutecznego i szybkiego działania.”

Produkty z zakresu rolnictwa precyzyjnego Case IH AFS oferują najprecyzyjniejsze w branży systemy automatycznego naprowadzania, łatwe w obsłudze interfejsy obsługi maszyn, a także precyzyjne systemy kontroli dawkowania. Obecnie firma Case IH wprowadza najlepszą w swojej klasie pomoc techniczną świadczoną za pośrednictwem Centrum Wsparcia AFS, aby pozostać liderem również w zakresie obsługi klienta.

„System AFS zapewnia klientom Case IH najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu rolnictwa precyzyjnego” – kontynuuje Sommer. „Pozwala zrozumieć, dlaczego oferowany system rozwiązań obejmujących produkty, usługi i wykwalifikowanych pracowników nazwaliśmy właśnie Case IH Efficient Power. Stanowi też jeszcze jeden dowód na to, że Case IH jest liderem branży sprzętu rolniczego, a także pomaga naszym klientom być gotowym na nowe wyzwania.”


Dodany obrazek


Oddziały Globalnych Centrów Wsparcia znajdują się w Burr Ridge w stanie Illinois, w Sorocaba w Brazylii oraz w Zedelgem w Belgii. Globalne Centrum Wsparcia AFS oferuje wsparcie techniczne Case IH przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Europejskie Centrum Wsparcia AFS mieszczące się w Centrum Technicznym w Zedelgem stanowi część globalnie zintegrowanego systemu wsparcia oferującego pomoc oraz zasoby informacyjne związane z zagadnieniami o charakterze specjalistycznym.