Skocz do zawartości




Zdjęcie

Nowa Arysta, Nowe Perspektywy

Napisany przez agrofoto, 06 listopad 2015 · 399 wyświetleń

Nowa Arysta, Nowe Perspektywy 5 listopada podczas specjalnej konferencji prasowej Arysta LifeScience ogłosiła strategiczne cele na najbliższe 5 lat oraz kierunki rozwoju w związku z połączeniem firm Arysta LifeScience, Agriphar i Chemtura AgroSolutions. Wśród największych atutów nowej Arysta LifeScience będzie unikalna, kompleksowa oferta produktowa, obejmująca obecnie 80 preparatów ze wszystkich kategorii agrochemicznych, a w kolejnych latach dołączy do nich ponad 25 nowych produktów.

Podczas czwartkowej konferencji inauguracyjnej, która odbyła się w Warsaw Plaza Hotel, Arysta LifeScience Polska, będąca częścią notowanego na giełdzie w Nowym Jorku międzynarodowego koncernu Platform Specialty Products (PAH), ogłosiła strategiczne cele
na najbliższe 5 lat oraz kierunki rozwoju w związku z połączeniem z firmami Agriphar i Chemtura AgroSolutions. Dzięki tym zmianom Arysta LifeScience staje się obecnie jednym z „TOP 10” największych producentów i dystrybutorów środków agrochemicznych. Zgodnie
z wcześniejszymi informacjami, w Zarządzie Arysta LifeScience Polska Sp. z o.o. zasiadają: Jerzy Pątek – Prezes Zarządu, Jose Nobre – Członek Zarządu, Prezes Arysta LifeScience Europe, Hildo Brilleman – Członek Zarządu, szef regionu Europa Środkowa i Wschodnia.

Załączony obraz
Jerzy Piątek - Prezes Zarządu

Wśród największych atutów po połączeniu firm pod marką Arysta LifeScience jest unikalna, kompleksowa oferta produktowa, obejmująca obecnie 80 preparatów ze wszystkich kategorii agrochemicznych, czyli: fungicydy, biostymulatory, insektycydy, herbicydy, akarycydy,
zaprawy nasienne, regulatory wzrostu, innowacyjne nawozy, adiuwanty i inne. Dzięki temu Arysta LifeScience będzie jedynym na rynku dostawcą rozwiązań dla wszystkich producentów rolnych.

Załączony obraz
Hildo Brilleman – Członek Zarządu, szef regionu Europa Środkowa i Wschodnia

Oprócz znanych z dotychczasowej oferty preparatów w portfolio Arysta LifeScience znajdą się między innymi: fungicydy – Axidor i Proxanil, Syllit 65 WP, Proplant 722 SL, Pyrus 400 SC i Thiram Granuflo 80 WG, insektycydy – Cyperkill Max 500 EC, Dimilin 480 SC 43, Forester
100 EW, Sumi-Alpha 05 EC, Super Cyper 500 EC, Talisma EC, herbicydy – Alliacine 400 EC, Cliophar 300 SL, Pantera 040 EC i Raptor 263 SC, akarycydy – Floramite 240 SE, Zoom 110 SC, biostymulator - Aminoplant jak również niewystępujące wcześniej w ofercie firmy zaprawy nasienne – marek Vitavax oraz Rancona, regulatory wzrostu – B-Nine 85 SG, Fazor 80 SG, Himalaya 80 SG, Neo-Stop 500 HN, Stop Kiełek 01 DP, Topper 10 ST adiuwanty – takie jak Elastiq Ultra, Silwet Gold i Silwet Stik oraz produkty biobójcze marek Bombex Dimilin, Exit.

Załączony obraz
Zespół ALS Polska

Połączenie Arysta LifeScience, Agriphar i Chemtura AgroSolutions oferuje kilka kluczowych korzyści strategicznych – powiedział Hildo Brilleman, Szef Regionu Europa Środkowa i Wschodnia – Są to: pełna oferta dla rolników w całym cyklu upraw, wzmocniona i zdywersyfikowana obecność na wszystkich kontynentach, a przede wszystkim – światowej klasy zespół.
Nowa Arysta LifeScience Polska to 43 osoby, w tym 21-osobowy zespół przedstawicieli handlowych, pracujących w 5 regionach sprzedaży. Do obszaru działania Arysta LifeScience Polska zostały dołączone kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia. Polscy menadżerowie objęli
też funkcje w europejskich strukturach firmy.

Załączony obraz
Od 1 stycznia 2016 r., łącząc siły z firmami Agriphar i Chemtura AgroSolutions, Arysta będzie miała jedno biuro, jeden zespół oraz jedną spójną ofertę – w ramach projektu europejskiego „One Face to Customer”. Uproszczono i ujednolicono też system sprzedaży i dystrybucji, organizując jeden magazyn i jeden łańcuch dostaw. Wśród celów strategicznych na najbliższe 5 lat jest: przekroczenie 200 mln zł obrotu, wprowadzenie na rynek 25 nowych produktów, zajęcie miejsca wśród pięciu najważniejszych dostawców środków agrochemicznych. Wiąże się z tym również optymalizacja sieci dystrybucji, kompleksowa, ujednolicona obsługa klienta, kampanie informacyjno-promocyjne, a także zatrudnienie nowych pracowników. Oprócz poszerzenia oferty produktów ważnym obszarem działalności nowej Arysta LifeScience będą badania, rozwój i rejestracje, w tym wprowadzenie nowych technologii.