Skocz do zawartości




Zdjęcie

Marki Case IH i Case prezentują swoje produkty na EXPO 2015 w Mediolanie

Napisany przez agrofoto, 01 lipiec 2015 · 377 wyświetleń

case ih case expo 2015 traktor ciągniki american food
Marki Case IH i Case prezentują swoje produkty na EXPO 2015 w Mediolanie

Maszyny rolnicze marki Case IH i sprzęt budowlany marki Case prezentują się w pawilonie USA na Wystawie Światowej EXPO w Mediolanie pod banderą CNH Industrial

„Duch rolnictwa” tematem przewodnim podkreślającym znaczenie sprzętu rolniczego dla współczesnego rolnictwa
Zwięzła prezentacja rozwiązań w obliczu rosnących oczekiwań

Prezentacja osiągnięć marek Case IH i Case w ramach akcji „Feeding the Planet, Energy for Life”


W tym roku na Wystawie Światowej EXPO w Mediolanie nie tylko najnowsze ciągniki czy kombajny marki Case IH, ani nie koparki czy spycharki marki Case użyte jako eksponaty przyciągają widzów na nasze stanowisko. Podczas gdy grupa docelowa odbiorców na EXPO jest taka sama, co zwykle, zmieniły się środki docierania do niej, przy czym podstawowe założenia pozostały bez zmian. Głównymi tematami pozostaje wydajność produkcji rolnej, infrastruktura rolnicza oraz uzmysławianie społeczeństwu zależności między rolą rolnictwa a rozwiązaniami inżynieryjnymi stosowanymi w maszynach rolniczych w ramach programu „Feeding the Planet, Energy for Life” („Wyżywienie planety, energia dla życia”).

Załączony obraz


– Mieszkańcy miast często nie mają pojęcia o zależnościach między żywnością, którą jedzą, a rolnictwem, czyli źródłem jej pochodzenia, ani o drodze, jaką jedzenie pokonuje, by znalazło się na talerzu. Dlatego na potrzeby EXPO przygotowaliśmy krótkie filmy przedstawiające sceny z codziennego życia w gospodarstwie rolnym, aby uzmysłowić konsumentom skąd pochodzi żywność, którą spożywają, a także pokazać, jak przyczyniają się do tego inżynieria i infrastruktura rolnicza. Dla CNH Industrial, zrównoważona produkcja nie polega wyłącznie na wprowadzeniu serii innowacji technologicznych – polega ona także na przekuwaniu naszych ambicji przemysłowych w ambicje społeczne, ponieważ zależy nam na promowaniu poprawy jakości życia wszystkich ludzi – mówi Brand President Case IH, Andreas Klauser.

Duch rolnictwa
Reprezentowana przez marki Case IH i Case firma CNH Industrial wystąpi na EXPO w charakterze wyłącznego sponsora pawilonu USA z przemysłu rolniczego i budowlanego, tym samym wyrażając swoje wsparcie dla rolników i całego przemysłu rolniczego. Oprócz filmów wyświetlanych w różnych częściach pawilonu amerykańskiego, obecność firmy będzie przejawiała się także poprzez zdjęcia i instalacje ilustrujące ważną rolę obydwu marek we współczesnym rolnictwie, oznaczony logo marki eksponat akcji „Food Truck Nation” oraz działania merchandisingowe. – Konieczność wykarmienia populacji Ziemi, która do 2050 roku przekroczy liczbę 9 miliardów ludzi, stanowi nie lada wyzwanie. Dlatego walka z głodem i niedożywieniem to w tej chwili pierwszorzędne misje, których powinna podjąć się ludzkość – podkreśla Klauser. – Naszym zadaniem jest zaopatrzyć rolników w środki, które pozwolą im osiągnąć maksymalną wydajność produkcji płodów rolnych, przy jednocześnie jak najmniejszym wpływie na środowisko.


Załączony obraz


Solidny i niezawodny partner
Case IH pomaga zawodowym rolnikom stawić czoła wyzwaniom współczesnego rolnictwa, świadcząc najwyższej jakości usługi i dostarczając najlepszych rozwiązań i produktów na rynku, w tym ciągniki, kombajny, prasy, sieczkarnie, kombajny do trzciny cukrowej, maszyny do zbioru bawełny, kombajny do kawy, a także sprzęty do orki, siewu, sadzenia, ładowacze czy systemy rolnictwa precyzyjnego. – Pawilon USA wspiera rzesza sponsorów i partnerów reprezentujących najbardziej innowacyjne przedsiębiorstwa z różnych gałęzi przemysłu. Bardzo cieszymy się, że pozyskaliśmy tak wspaniałych partnerów, jak marki Case IH i Case firmy CNH Industrial, która gra kluczową rolę w procesie dążenia do rozwiązania problemu wyżywienia światowej populacji poprzez swoje zaangażowanie w promocję zrównoważonego rozwoju i innowacji. Myślę, że skupienie wokół zagadnień żywności, żywienia i zrównoważonej produkcji widoczne w naszym pawilonie wznieci na EXPO poważną dyskusję o kwestii wyżywienia świata przyszłości. Z niecierpliwością czekamy na połączenie sił z innymi krajami prezentującymi się na EXPO, co być może pozwoli nam wspólnie opracować pomysły na zapewnienie wyżywienia 9 miliardom ludzi przy jednoczesnym zachowaniu wartości odżywczych i zrównoważonej produkcji – mówi Doug Hickey, Commissioner General pawilonu USA na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie.

Hasło „American Food 2.0: United to Feed the Planet” („Amerykańskie jedzenie 2.0: zjednoczeni by wykarmić planetę”) będzie stanowić temat przewodni półrocznej wystawy w pawilonie USA prezentującej innowacyjne technologie i tym samym ukazującej rolę produktywnego i przyjaznego środowisku rolnictwa ponad dwudziestu milionom gości, którzy obejrzą wystawę podczas EXPO 2015.


Załączony obraz


Infrastruktura rolnicza
– Dzięki bogatemu asortymentowi sprzętu budowlanego, marka Case zajmuje ważne miejsce w sektorze rynku amerykańskiego dostarczającym kompletne i innowacyjne rozwiązania dla branży budowlanej, jednocześnie wspierając krajowe rolnictwo dzięki ofercie ładowarek o sterowaniu burtowym oraz ładowarek kołowych. Produkty marki Case są prezentowane w kontekście użyteczności na potrzeby rolnictwa w postaci zdjęć i filmów prezentowanych na terenie pawilonu, w których ukazane jest, w jaki sposób te maszyny stają się częścią infrastruktury niezbędnej do wykarmienia populacji USA – mówi Chris Perkins z działu CE Product Portfolio and Brand Marketing CNH Industrial.


Załączony obraz

Pokonać przepaść
Rolnictwo na świecie podlega ciągłym zmianom, przez co zmienia się także zapotrzebowanie rolników i producentów odpowiednio na użytkowanie i opracowywanie różnorodnych rozwiązań. – Dla nas takie zmiany sięgają znacznie dalej niż samo opracowywanie i produkowanie wiodących maszyn rolniczych wspomagających wydajną i przyjazną środowisku produkcję żywności, pasz i włókien. Zmiany te wymuszają także konieczność wzmożonej komunikacji z konsumentami w sprawach dotyczących naszej podstawowej działalności. Dlatego też rozumiemy i cenimy działania merchandisingowe podejmowane w celu pokonywania przepaści dzielącej naszą działalność od społeczeństwa: to właśnie dzięki modelom ciągników i innym gadżetom dzieci poznają zaplecze działalności rolniczej, tym samym nabierając doświadczeń, które tworzą w nich długotrwałe pozytywne nastawienie do rolnictwa – wyjaśnia Andreas Klauser odpowiedzialny za prezentację marki na EXPO.


Źródło: materiały prasowe Case IH