Skocz do zawartości




Zdjęcie

Krowa na wypasie poleca kukurydzę na kiszonkę firmy Syngenta

Napisany przez agrofoto, 23 marzec 2015 · 937 wyświetleń

krowa na wypasie krowa syngenta kukurydza kiszonka
Krowa na wypasie poleca kukurydzę na kiszonkę firmy Syngenta „Krowa na wypasie” to kampania firmy Syngenta, której celem jest promocja odmian kukurydzy na kiszonkę wśród rolników produkujących mleko na Podlasiu i Mazowszu. Odmiany, które polecamy na kiszonkę, to: SY Kardona i SY Amboss – nowości w ofercie na 2015 rok – oraz odmiany: Exapic, Drim, SY Amboss, SY Commandor, SY Milkytop, SY Splitter, SY Respect, SY Unitop, SY Bratisla i NK Magitop.

Załączony obraz



Odpowiednia kiszonka
Dlaczego wybór odpowiedniej odmiany na kiszonkę jest tak ważny? Pozyskiwana z kukurydzy kiszonka jest podstawową paszą stosowaną w żywieniu bydła mlecznego. Dlatego dobór odmiany na kiszonkę o odpowiednich parametrach jest bardzo istotny – pozwala zapewnić wysokie plonowanie i doskonałą jakość kiszonki, a dzięki temu osiągnąć maksymalne korzyści ekonomiczne. Wymagania te spełniają mieszańce kukurydzy naszej firmy, które dają wysoki plon zarówno świeżej, jak i suchej masy, a dzięki wysokiej strawności ścian komórkowych zapewniają dużą zawartość energii w paszy. Nasze odmiany wyróżniają się też wczesnym dojrzewaniem kolb i wysoką zawartością cukru, która poprawia smak paszy.


Załączony obraz

Załączony obraz


Szczęśliwe krowy
Motywem przewodnim naszej kampanii są kolorowe, wypasione i szczęśliwe krowy. Każda z nich ma indywidualny wzór – są to grafiki nawiązujące do tradycji, lokalnego folkloru, ale także na przykład do sportu. Każda krowa ma też swoją historię, którą dzieli się z rolnikami. Opowiada na przykład, jak bardzo jest zadowolona, że jej gospodarz dba o nią dostarczając jej pełną energii wypasioną kiszonkę z odmian kukurydzy Syngenta.


Załączony obraz

Załączony obraz



Nasi partnerzy
Do projektu zaprosiliśmy dwunastu partnerów – to sklepy sprzedające m.in. nasiona kukurydzy. Każdy z nich otrzymał „wypasioną krowę” do ekspozycji w sklepie lub jego okolicy. W ramach projektu zorganizowaliśmy też zimowe szkolenia z rolnikami zaproszonymi przez sklepy. Na spotkaniach prezentowaliśmy kompleksową technologię uprawy kukurydzy Syngenta, czyli polecane odmiany i wyniki ich plonowania oraz produkty pozwalające utrzymać najwyższy standard ochrony: herbicydy Lumax i Elumis oraz nowość na rynku – fungicyd Quilt Xcel.


Załączony obraz

Załączony obraz



Komunikacja projektu
W kampanii przewidzieliśmy osiem dodatkowych „wypasionych krów” zamontowanych na tzw. mobilach, które w marcu odwiedzą wszystkie sklepy sprzedające kukurydzę na kiszonkę w województwie podlaskim i mazowieckim. Pojazdy z „wypasionymi krowami” odwiedzają sklepy, by przekazać im materiały reklamowe i zewnętrzny baner zachęcający rolników do wejścia na stronę internetową kampanii www.krowanawypasie.pl gdzie od 9 marca do 6 kwietnia można wygrać jeden z pięciuset wypasionych kubków. Kampania jest wspierana także działaniami w Internecie na portalach branżowych oraz w lokalnych radiostacjach na Podlasiu i Mazowszu. Bądźcie czujni – szukajcie w okolicy wypasionych, kolorowych i szczęśliwych krów Syngenta!

Katarzyna Łapińska
Źródło: informacja prasowa Syngenta Polska