Skocz do zawartości




Zdjęcie

WorldFood Warsaw dla sektora mleczarskiego

Napisany przez agrofoto, 24 listopad 2014 · 425 wyświetleń

WorldFood Warsaw dla sektora mleczarskiego Branża mleczarska - jedna z podstawowych gałęzi polskiego sektora rolno-spożywczego, przechodzi obecnie przez trudny okres. Jedną z możliwości na wyjście z kryzysu związanego z zatrzymaniem eksportu do Rosji, jest skierowanie produktów na inne zagraniczne rynki. A w tym mogą pomóc Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw, które odbędą się po raz drugi w kwietniu 2015 roku.
Targi WorldFood Warsaw to polska edycja międzynarodowej wystawy skierowanej do biznesu rolno-spożywczego. Patronem honorowym wydarzenia już po raz drugi został prezes Agencji Rynku Rolnego. Wsparcie merytoryczne zapowiedzieli między innymi eksperci z Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Związku Sadowników RP czy Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.

Załączony obraz


W zeszłorocznej edycji wystawy, swoje produkty z powodzeniem zaprezentowała między innymi Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita czy wyróżniona targowym odznaczeniem za magnacki ser dojrzewający - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ozorkowie.
„Branża mleczarska to ważny sektor dla polskiej gospodarki. Dlatego też obecność spółdzielni na targach WorldFood Warsaw jest bardzo istotna. Wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom z sektora mleczarskiego oferujemy atrakcyjną ofertę wystawienniczą” – zapewnia Agnieszka Szpaderska, manager targów. I dodaje, iż druga edycja targów będzie nie tylko doskonałą okazją do pozyskania nowych partnerów biznesowych z zagranicy. To także możliwość przeprowadzenia rozmów z przedstawicielami sieci handlowych, w specjalnie utworzonym do tego celu sektorze.
Polska w ciągu ostatniej dekady stała się czołowym producentem i eksporterem produktów mleczarskich. „Jesteśmy szóstym producentem mleka w UE. Co roku przetwarzamy ponad 10 mld litrów mleka. Jesteśmy pierwszym na świecie producentem serów twarogowych, szóstym serów długodojrzewających. Kluczowy jest dla nas eksport produktów mleczarskich, szczególnie w sytuacji rosyjskiego embarga. Dlatego też wydarzenia takie jak WorldFood Warsaw, które pozwalają na poszukiwanie nowych rynków zbytu, są bardzo cennymi inicjatywami”- podkreślił prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich Waldemar Broś, który jest jednym z partnerów merytorycznych targów.

Załączony obraz



WorldFood Warsaw to targi B2B skierowane do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów organizatorzy opracowują bogaty program merytoryczny, przygotowywany we współpracy z najlepszymi praktykami z branży.

Załączony obraz


Międzynarodowe Targi Żywności i Napojów WorldFood Warsaw odbędą się w dniach 14-16 kwietnia 2015 r. Sprzedaż powierzchni wystawienniczej potrwa do połowy marca 2015 roku. Jednak firmy, które chcą wybrać najlepszą lokalizację bądź zamówić usługi specjalne, powinny zgłosić się do organizatora jeszcze w tym roku.