funkmaster1993

Radio 5320 i pochodne.

Polecane posty

Czy może wicie gdzie można dostać radio do Zetora 5320, jak je podłączyć. Ile może kosztować.

 

I czy taki "kogut" co się podłącza do wtyczki od zapalniczki można jakoś podłączyć.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

Kogut jak najbardziej tylko trzeba znaleźć źródło prądu.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

A co ty chcesz przerabiać?Wystarczy wpiąć kable możesz nawet do świateł ja tak mam w bizonie i włączam światła i kogut świeci.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elmichalkw    0

Natomiast jeżeli chodzi o radio no to najlepiej zrób tak jak ja. Pojedź na jakąś ,,dziuple" gdzie rozbierają samochody i kup od nich za grosze jakieś radyjko... jakie Ci odpowiada... wymiary standard. to jak dobrze pamiętam coś koło 19x9 i umieśc je tak by nie wypadło we wnęce w podsufitce. Z głośnikami podobnie. Jeżeli chodzi o zasilanie to najlepiej to podpiąć pod skrzynke od bezpieczników lub (raczej nie polecam) bezpośrednio od aku... ale tu musisz sam bezpiecznik wlutować w przewód w razie spięcia. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olowaty    0

Co do podłączenia chińskiego koguta to rozwiązania są 2:

1. Obciąć kabel i podłączyć na stałe przez wyłącznik

2. Zamontować gniazdo zapalniczki obok siedzenia lub w pobliżu i wtykać wtyczką.

Dotyczy się koguta za 30 pln z magnesem.

Jeżeli jest to model przykręcany to tylko podłączyć na stałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

ja zrobiłem sobie gniazdo zapalniczki

i podłączyłem je pod kable od halogenów

i kogut śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

gdy jedziesz w np noca i masz maszynę szerszą niż2,55m

i dłuszą niż 2 m to powinno sie mieć włączonego kodua

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

jesli to zetor niestary to ma wyjscie z pradem w standardzie do radia wystarczy poszukac tam w okolicach nagrzewnicy powinien lezec, a otwory na głosniki i radio sa porobione, radio byle jakie byle grało, 2 kostki i głosniki i gra, oczywiscieantena tez... ja mam w oworach na dachu wkrecona co sa te odbojniki na dach do otwierania całkiem szyber dachu, a koguta kup przykrecanego z lewej stony wyygnij kawałek grubej blachy, przukrec z boku do dachu, masa do blachy a prad pozycz z pradu od tylnej wyciraczki, tak zadko jest uzywana, wiec bezpiecznik nie bedzie przeciązony wyłacznik kup jakikolwiek i przykrec tam gdzie jest ot całe sterowanie nagrzewnica itp tam tyle miejsca jeszcze jest, no i kabel od wyłacznika poprowadz bokiem za tapicerka, ona jest przykrecana i łatwo za nia włozyc kabel i gotowe :lol: moze chcesz foto,, to napisz


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel328    645

Majranjd ma rację z tym radiem :P Ja tak zrobiłem. A jeśli nie masz tylnych lamp na kabinie to kogut możesz tez podłączyć pod te zasilanie i masz już z włącznikiem koguta :P


Zetor 5320 + tur
Zetor 6911
Ursus C-330
Warfama Z-543

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tam w okolicach nagrzewnicy są dwa kable, czyli trzeba żeby radio miało wyjście na 12W, bo w większości są w sprzedaży po 24W.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

O czym mówisz? Pierwsze słysze o takich radiach, jeżeli chodzi o wyjścia głośnikowe to te tanie radia niewazne co sie kupi i dokupi się jakieś tam niedrogie głośniki zawsze bedzie grać(jeszcze oporność ta sama-ale raczej nie ma jakiś anomali). A jeśli Ci chodzi o napięcie zasilania to musisz mieć 12V, ale wszystkie do samochodów osobowych takie są więc nie widze problemu. Ja mam Blaupunkta SD27, wystarczające, do tego 2 phonocary 4x6"(wymiar pasujacy do zetorów 52-77 i wystarczają, ale moze kiedyś załoze jeszcze ze dwa. Zasilanie wziąłem z wycieraczki na szybkozłączach i ogień :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciemny z elektryki. i dzisiaj kupiłem radio Sony CDX-GT23, i 2 głośniki też sony. Jak w ciągniku mam dwa kable od zasilania, a radiu kostkę ISO, to czy ktoś mógł by mi wytłumaczyć, lub rozrysować jak to podłączyć. bo jak próbowałem podłączać , to przez chwilkę tak buczało, a potem nic.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze post pod postem. Ale jak podłączyć żeby nie spalić radia. W ciągniku mam dwa kolory czerwony + i czarny -.

A w radiu mam 4 kolory:

Żółty- continous power supply

Niebieski- power antena (aerial) control

Czerwony- switched power supply

Czarny- ground (earth)

 

Niestety instrukcje montażu mam w języku ang. i proszę o pomoc.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Podłączasz tak: w radiu łączysz czerwony z żółtym i podłączasz do czerwonego w ciągniku, czarny łączysz do czarnego w ciągniku a niebieski pozostawiasz nie podłączony (chyba, że masz wysuwaną antenę wtedy podłączasz go do silnika anteny)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Może troche odchodzę od tematu ale mam zamiar kupic teraz do ciagnika jakieś radio CD MP3.. bla bla bla....... A pytanie brzmi czy nie będzie mi przeskakiwać płyta podczas jazdy czy pracy bo słyszałem różne opinie na ten temat ?


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja mam na CD, i mi nie przeskakuje płyta. Z CD ładnie odtwarza, no jak na prawde duże doły to potrafi przerywać troszeczkę, ale to rzadko. A i jak będziesz kupował radio to jakieś firmowe.


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Radio już upatrzyłem CD MP3 z pilotem i jeszcze jakieś tam bajery za 80 zł :D Radio faktycznie nowe było tylko podłączone żeby sprawdzić czy działa. Jednak nie ma jak to miec znajomego w hurtowni sprzętu audio :D Co do przeskakiwania jak mówisz że u ciebie wszystko oki to bedzie trzeba sie w święta pobawić i założyć :)


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
provegeta    0

tzn w tym zetorze pod tapicerką widac miejsce na radio tylko wyciąć tapicerkę tylko nie wiem cyz nie trza będzie kablów ciągnąc


Nizina Opolska - pobawmy się w rolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildbream    0

wałkowane na forum w nie jednym temacie :unsure:

 

jak jakieś tanie radio to weź sobie lepiej z czytnikiem kart (na allegro od 60zł albo nawet taniej bo święta) do tego karciochę pamięciochy :blink: i gra gitara nic nie skacze

 

też z okazji świąt wzbogacam opcje zetora o radio


- NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms
- Oh damn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
provegeta    0

ey a jak wytnę ten futerał bo są dziury do radia i na 2 głosiniki fabrycznie zrobionę to tam są już gotowe kable czy muszę ciągnąć?


Nizina Opolska - pobawmy się w rolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildbream    0

u mnie w 7340 96r do zasilania są do głośników trzeba dorobić


- NOBODY expects the Spanish Inquisition! Amongst our weaponry are such diverse elements as: fear, surprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope, and nice red uniforms
- Oh damn!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj